Toon posts:

De XFX GF4 MX440 SE monteren op de Asus A7S333

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor voor mijn zelf samengestelde systeem met moederboard: Asus A7S333 een nieuwe videokaart gekocht: De XFX GF4 MX440 SE. Tijdens het monteren kwam ik er achter dat de videokaart niet past ? ja echt niet. De videokaart (het gedeelte van de tv-out aansluiting) maakt contact met de jumpers op mijn moederboard. Nadat ik mijn computer aanzette, kwam er geen beweging meer in. Er stond werkelijk nergens meer stroom op: kortsluiting volgens mij.

Vervolgens heb ik de nieuwe videokaart eruit gehaald en mijn oude krot er weer in gestopt. Alles doet het nu weer, maar ik snap niet dat deze videokaart niet op mijn moederboard past?

Wie kan mij helpen of wat doe ik verkeerd?

Jord Warmink :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als ik het zo hoor (en je plaatst je Gf4 echt goed in het slot zit er weinig anders op dan een andere kaart uitzoeken..

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe kom ik er in hemelsnaam achter welke videokaart er wel op dit moederboard past? Alles past toch op alles?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 00:13:
Maar hoe kom ik er in hemelsnaam achter welke videokaart er wel op dit moederboard past? Alles past toch op alles?
in theorie jah, maar in theorie werkt plug and play ook perfect dus..
je zou anders je systeemkast meekunnen nemen naar de zaak waar je hem gekocht had en vragen of zij (niet zelf doen :X anders krijg jij de schuld als er een videokaart stuk is..) een videokaart die wel past willen proberen..

Verwijderd

yup, heb ik eerder gehoord, ander merk kiezen dan xfx en probleem is opgelost...