Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Quoten] Niet alles komt mee

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 22:13

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
Als ik mensen quote door op het "quote message" knopje te drukken dan wordt soms niet de gehele post gequote maar een gedeelte daarvan, ik heb geen screenshots oid maar het is meestal een alinea.

blablablabla

(dus als ik dit verhaal zou quoten zou ik alleen blablablabla zien in de textbox)

Zie m'n reply 3 replies hieronder

[ Voor 10% gewijzigd door Rival24 op 17-04-2003 00:05 ]

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

rival24 schreef op 16 April 2003 @ 23:48:
Als ik mensen quote door op het "quote message" knopje te drukken dan wordt soms niet de gehele post gequote maar een gedeelte daarvan, ik heb geen screenshots oid maar het is meestal een alinea.

blablablabla

(dus als ik dit verhaal zou quoten zou ik alleen blablablabla zien in de textbox)
Test ?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Bedoel je dat je in deze quote hierboven nou van die [...] krijgt :?
:P

[ Voor 25% gewijzigd door Glashelder op 16-04-2003 23:50 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
rival24 schreef op 16 april 2003 @ 23:48:
blablablabla

Verwijderd

welke browser heb je dan
?? Hier werkt het perfect

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Als je mensen quote die zelf ook al gequote hebben krijg je inderdaad [...] bedoel je dat misschien :?

Twitter

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
BrEeZeR schreef op 17 April 2003 @ 07:39:
[...]

Als je mensen quote die zelf ook al gequote hebben krijg je inderdaad [...] bedoel je dat misschien :?
Nee, het is precies zo als ik zeg in de openingspost... ik krijg een als ik iemand quote SOMS maar een stuk te zien in de textbox (dat hokje waar ik nu berichten in zit te typen) Zie mijn post hierboven ook....

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Dit kan simpelweg niet :)
De quote-text wordt uit de database getrokken en enkel de afbeeldingen en oude quotes worden verwijderd, that's all.
Het lijkt me eerder aan je browser te liggen oid, met name omdat het 'soms' gebeurt.
Deze gaat dicht totdat je een link kan geven die de fout elke keer fout gaat, zodat ik het kan onderzoeken. Verwijs dan even naar dit topic.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.