Toon posts:

Lexmark X85 delen over netwerk??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar dagen geleden de Lexmark X85 gekocht, ik heb hem op mijn WinXP PC aan gesloten op de USB poort en hij staat ook gedeeld.
Ik heb de printer op een andere PC met win98 geinstalleren, maar als ik op de win98 PC iets wil printen gaat hij zeuren dat de USB kabel aangesloten moet worden.

Ik heb al geprobeerd om extra win98 software te installeren, maar die drivers zijn niet "digitally signed" door Microsoft.

Heeft iemand een oplossing???

Verwijderd

Topicstarter
Ik was nog vergeten erbij te zetten dat ik wel op een andere winXP pc kan printen over het netwerk

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Als je iets bij je post wilt zeggen kan je dat doen door middel van de edit-functie. (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif)

[ Voor 29% gewijzigd door Pizzaman op 16-04-2003 23:52 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En als je die software gewoon installeert? ondanks dat het geen signed drivers zijn?
* TERW_DAN heeft hier een bak die zowat geen signed drivers heeft, maakt allemaal geen fluit uit.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de software niet gewoon installeren, want als er staat dat de driver niet digitaly signed zijn kan ik op OK klikken en dan sluit het venster meteen.