Toon posts:

Website gemaakt, graag nieuw venster klein openen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Nu heb ik een of laat ik zeggen ben ik bezig met een websiteje,

maar het wil me maar niet lukken om een venster kleiner te openen dus zodra ik bijvoorbeeld op news klik, een gewoon venster openen gaatn wel,

maar zodra ik met java ga klooien om een pop-up venster te maken dan hangt mn site en krijg ik heel wat errors, iemand een idee wat ik verkeerd doe of wat ik net wel moet doen.. thnx

www.webwatcher.info/minimal/

Verwijderd

nou ligt het aan mij misschien maar er staat in je ,a. element alleen maar een mouseover en een mouseout, dus geen onclick of een bruikbare href, dan komt er nooit een window, voro de rest kun je een window moet bepaalde afmetingen door window.open te zeggen tegen de browser..

dan nog iets, je plaatje is 1024 breedt, daar moet je ongeveer 18px van aftrekken voor de borders en de scrollbar in IE

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 23:09:
nou ligt het aan mij misschien maar er staat in je ,a. element alleen maar een mouseover en een mouseout, dus geen onclick of een bruikbare href, dan komt er nooit een window, voro de rest kun je een window moet bepaalde afmetingen door window.open te zeggen tegen de browser..

dan nog iets, je plaatje is 1024 breedt, daar moet je ongeveer 18px van aftrekken voor de borders en de scrollbar in IE
ow ok alvast bedankt voor de tip, nou ik ben pas beetje 't romellen, nee klopt heb nu enkel # gebruikt in mijn Href, elke poging to het openen in een kleine versie laat het niet meer werken.. gewoon een linkje href kan wel

Verwijderd

voor de rest:

http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

circa 9400 topics pagina's gingen u voor...

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Zoek een willekeurige JS tutorial. Kijk op www.irt.org ofzo, of op www.webmonkey.com ofzo :)

Dit topic is gesloten.