Toon posts:

[ipv6] Dead loop on virtual device

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuwe tunnelservice uitgeprobeerd namelijk ipng.org.uk en dit in combinatie met een speciaal tooltje dat ze daar geschreven hebben namelijk tunnelc.
Dit werkte perfect, maar ik wou de tunnel eventjes uitzetten d.m.v. "iptunnel del" tot zover geen probleem.
Toen ik even later de tunnel opnieuw probeerde op te starten bleef het tunnelc tooltje hangen. In de logs is er echter niets te vinden over dit "hangen".
Na een check van de kernel log zag ik dit op het moment van de iptunnel del:

code:
1
Dead loop on virtual device ipng-uk, fix it urgently!

Nu kan ik in google amper iets vinden over deze error, het weinige dat ik kan vinden is niet bruikbaar :(
Ik ben hulp gaan zoeken bij ipng.org.uk zelf, maar ook daar konden ze mij niet helpen.

Nu ben ik niet zeker dat die error in dmesg iets te maken heeft met het niet meer functioneren van mijn tunnel, maar ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met dit irritant probleem.

Ps: Ik maak gebruik van Debian Stable met een 2.4.19 kernel + grsec

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het zondigen van 2 posts na elkaar maar ik vind het deze keer gerechtvaardigd ;)

WTF?
Ineens werkt mijn tunnel terug! Heb ik daar zolang op zitten zoeken?
Toch zou ik nog graag weten wat er aan zo een dead loop te doen valt :)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 23:36
edit:
onzin.

[ Voor 92% gewijzigd door Jaap-Jan op 17-04-2003 07:49 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett