ISP Monitor

Pagina: 1
Acties:

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Wat is het?
ISP Monitor haalt de verbruikersgegevens van de website van je provider en giet deze in een meer bruikbare vorm. Je hoeft ook niet meer dagelijks naar de site te surfen om je statistieken te raadplegen.

Zo is er command-line support voor meerdere providers / acounts, DDE support voorr het showen op IRC en uiteraard ontelbare opties in het programma zelf...

Bovenal is het programma volledig gratis en uiteraard spyware-free :)

Wie kan het gebruiken?
Het programma is vooral handig voor mensen met een gebruikerslimiet bij hun provider. Zo voorkom je dat je snelheid gelimiteerd wordt, moet bijbetalen of je afgesloten wordt!.

Het programma is momenteel enkel beschikbaar voor providers en België. Hieronder vallen Telenet, Skynet, Wanadoo en Planet Internet (samen goed voor ongeveer 1 miljoen klanten). Uiteraard kan het programma ook uitgebreid worden naar andere providers.

Ik heb reeds zo'n tool voor provider X. Waarom overschakelen?
ISP Monitor word reeds meer dan een jaar ontwikkeld en er komen ook regelmatig updates beschikbaar. Ook luisteren we naar onze gebruikers om nieuwe features in te bouwen. Omdat we ook meerdere providers ondersteunen worden er uiteraard zo snel mogelijk updates uitgebracht moest er iets veranderen op de site van jouw provider.

Hoe ziet het eruit dan?
Afbeeldingslocatie: http://www.sellnumbers.com/isp/images/isp-scr-lg-01.png

Waar kan ik het vinden?
Site: http://www.ispmonitor.be
Download: http://www.ispmonitor.be/isp.exe
Forum: http://www.ispmonitor.be/forum/

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Niet om lullig te zijn maar gewoon een vraag. Wordt dit nou gelijk tot SPAM verklaard :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
dual-zip schreef op 16 April 2003 @ 22:36:
Niet om lullig te zijn maar gewoon een vraag. Wordt dit nou gelijk tot SPAM verklaard :?
1. Het is gratis... niemand verdient er wat aan
2. Alsof niemand anders ooit wat post dat hij zelf gemaakt heeft?
3. Volgens mij is de info in een duidelijk formaat gepost...

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-09 07:50
ja je mag tog nie zomaar reclame make voor je eigen software, wat DUAL-ZIP attendeert (weet het ook niet cker hoor, maar voor de ckerheid.......)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Er staan alleen Belgische providers tussen?

Daar heb ik dus niet veel aan, helaas.

[ Voor 29% gewijzigd door Metalium-220 op 16-04-2003 22:40 ]

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Metalium- schreef op 16 April 2003 @ 22:39:
Er staan alleen Belgische providers tussen?

Daar heb ik dus niet veel aan, helaas.
De reden waarom ik het hier gepost heb was ook om wat animo te trekken vanuit Nederland om het programma verder uit te breiden. Als je provider een stats-page heeft en je bereid bent mee te werken, contacteer ons :Y)

Verwijderd

Heb ik het correct dat de data statistics niet worden bijgehouden en waarom eigenlijk niet, het heeft toch ook een DU Meter?

Het zou reuze handig zijn als de gegevens niet van de ISP werden opgehaald, maar dat het gewoon lokaal wordt bijgehouden.

Ook snap ik niet waarom de update functie niet is uit te zetten, altijd als ik ISP Monitor opstart vraagt het meteen om internet access, waarom? "Update on startup" is niet aangevinkt. :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 17:39 ]

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
DU Meter stats worden ook bijgehouden hoor. Moet je het wel goed configureren natuurlijk :) Het zijn de waarden bij "Huidige Netwerk Statistieken" die gelogd worden.

Beeld > Log Venster > DU Meter Statistieken.

De reden waarom ie op internet wil is om te controleren of er een update is voor het programma zelf.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:40

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

De trackers zijn cool maar... als ik erop klik laadt het MSIE, terwijl ik Mozilla Firebird als mijn standaard browser heb. Is daar wat aan te doen?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik gebruik m ook
tov telemeter heeft ie voordeel dat ie ook webspace statistieken geeft

NOCHTANS hoor je hier geen topic voor te maken, zie policies
raar dat er nog geen slotje op zit

edit
sorry ik zie nu pas dat rasheed een harde kick gegeven geeft en een nieuwe vraag gesteld geeft.. :X

[ Voor 23% gewijzigd door ajouin op 08-11-2003 16:54 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:31

DinX

Motormuis

Woei, zoiets zocht ik, ben skynet klant :)

Hier opent ie gewoon in mozilla

[ Voor 29% gewijzigd door DinX op 07-11-2003 12:48 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Stond al in de meuktracker dit ;)

Zie http://www.tweakers.net/meuktracker/product/67066

Denk persoonlijk dat er dus wel een slotje op kan, tenzij je problemen hebt met dit progje

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:40

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ja, het probleem: Laat het Firebird laden ipv MSIE. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:31

DinX

Motormuis

idd, een mogelijkheid geven om, net zoals het e-mail programma" ook een eigen path in te stellen naar een andere browser. Hier laadt hij de skynet page wel in mozilla, maar als ik op een news item klik laadt ie het in IE.

Dus gewoon een path kunnen meegeven in de instellingen zou al voldoende moeten zijn.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Ik wist niet eens dat providers statspages van je gebruik aanbieden :X
Kga gelijk even kijken of @home dit ook ondersteund

Verwijderd

Wat zeiken jullie nou over slotjes, ik heb toch gewoon een vraag gesteld of niet? |:( Als ik dan een nieuw topic hierover zou starten, zou ik weer een verwijt krijgen dat ik niet even heb gezocht op "Isp Monitor". :(

Ik zou graag weten hoe ik dit programma zo configureer dat het (net als bv DU Meter) mijn data statistics bijhoudt (niet alleen van 1 dag) en dat het ophoudt met dat irritante updaten.

Maar ik ga wel naar het support forum, dus maken jullie je niet druk. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 17:47 ]

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

ik kan dit bij @home niet terugvinden.. iemand enig idee of zulke statspage's daar bestaan?

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:44:
Wat zeiken jullie nou over slotjes, ik heb toch gewoon een vraag gesteld of niet? |:( Als ik dan een nieuw topic hierover zou starten, zou ik weer een verwijt krijgen dat ik niet even heb gezocht op "Isp Monitor". :(

Ik zou graag weten hoe ik dit programma zo configureer dat het (net als bv DU Meter) mijn data statistics bijhoudt (niet alleen van 1 dag) en dat het ophoudt met dat irritante updaten.

Maar ik ga wel naar het support forum, dus maken jullie je niet druk. 8)7
Daar heb ik al antwoord op gegeven :) Lees hierboven...

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
is dit programma wel betrouwbaar? word je username en password niet doorgestuurd naar hun? of stuurt ie het zoals het hoort alleen naar de xs4all server?

Verwijderd

Mooi programma whitedog, ben er erg tevreden over :)
Pagina: 1