Toon posts:

[Kazaa Lite] dat-file niet hernoemd na voltooiien download

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn kazaa lite geupgrade naar versie 2.1.0 Deze werkt een stuk sneller als wat ik eerst had. Maar het probleem is nu dat als ik een film binnen heb (kazaa geeft aan completed) dat er dan geen avi-bestand in de downloadfolder staat, daar staan alleen maar de dat-files. Als ik een dat-bestand kies en open met mediaplayer, dan blijkt dat inderdaad de film te zien die ik binnen heb. Maar die wordt dan dus niet automatisch hernoemd naar de juiste bestandsnaam!
Wat is er mis met deze kazaa lite?
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.hendriks24/images/completed.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.hendriks24/images/datbestand.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 22:35 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heb ik ook last van, bij het eerstvolgende keer starten van kazaa worden ze goed genoemd.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dit probleem heb ik ook wel eens maar dan schijnt KaZaA gewoon lang tijd nodig hebben om de file om te zetten. En als ik hem dan toch eerder open moet ik hem ook maar zelf hernoemen...

Verwijderd

lijkt me opzich niet zo een heel groot probleem

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 22:38:
lijkt me opzich niet zo een heel groot probleem
Op deze manier moet ik dus iedere keer gaan gokken welk bestand klaar kan zijn en het dan gaan hernoemen. Misschien weet ik wel niet eens meer welke film ik aan het downloaden was. Dan moet ik helemaal gaan uitzoeken welke film het is en dat is helemaal lastig als ik cd2 binnen heb van een film, dan moet ik in de aftiteling gaan zoeken naar een naam van de film...
Maar als het automatisch gebeurt bij opnieuw opstarten, ach, dan valt het wel mee.

Verwijderd

ik heb er idd ook last van maar als je dan een half uurtje later in de map kijkt is ie toch gerenamed is mijn ervaring

ff geduld dus ;)

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 20:49
Er loopt een groot topic over dit onderwerp op het forum van Kazaa Lite site:
http://www.klboard.ath.cx...ex.php?act=ST&f=8&t=15325

Mocht daar niks nuttigs staan, misschien helpt dit wel:
http://www.angelfire.com/ego2/idleloop/dat_renamer.htm

* KillR-B is te lui om het zelf uit te proberen

[ Voor 4% gewijzigd door KillR-B op 17-04-2003 00:51 ]

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Ik heb daar ook wel eens last van en dan meestal nadat me PC vastliep/uitviel ( door wat voor reden dan ook ) of nadat je een nieuwere versie van Kaza hebt geinstalleerd en je de DAT bestandjes opnieuw in je Mapje bent gaan zetten om weer verder te gaan met downloaden.

Hoe het komt?...geen idee,maar een remedie hiervoor is dus idd die DAT bestanden zelf een naam te geven en daarna .avi er achter,dat werkt bij mij altijd.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
Arno schreef op 17 April 2003 @ 08:04:
[..]
Hoe het komt?...geen idee,maar een remedie hiervoor is dus idd die DAT bestanden zelf een naam te geven en daarna .avi er achter,dat werkt bij mij altijd.
Hoe doe je dat dan? Als ik in explorer het bestand hernoem, dan blijft het een dat bestand, dan wordt het dus abcd.avi.dat Nou weet ik wel dat ik dat in DOS kan doen, maar kan het ook via windows?
Opnieuw opstarten werkt trouwens niet.... Het blijft een dat bestand.
Ik heb nu dat renamer draaien naast kazaa, maar dat werkt alleen voor bestanden die nu nog gedownload worden en dadelijk wellicht niet hernoemd worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 09:41 ]

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 09:36:
Hoe doe je dat dan? Als ik in explorer het bestand hernoem, dan blijft het een dat bestand, dan wordt het dus abcd.avi.dat Nou weet ik wel dat ik dat in DOS kan doen, maar kan het ook via windows?
In je verkennert even instellen dat je extensies voor de bekende bestandstype niet wil verbergen. Dan staan ze gewoon netjes in de naam en kun je ze dus hernoemen.

|_____vakje______|

Verwijderd

Het komt bij mij ook wel voor dat het een .dat blijft, k weet ook hoe het kan, als je het bestand voor dat het gedownload is afspeeld met kazaa dan hernoemt hij het bij mij meestal niet.

(Kazaalite ++ 2.1)

Verwijderd

En ik heb er ook last van :+

Na mijn ervaring blijft het bestand als .dat staan en als hij hem neit direct veranderd dat het ook niet gebeurt.

Maar wat is het probleem? Je kan zo aan de grote van het bestand zien welke het is, hernoemen en klaar.

Tenzij je een zo n hobby bob bent die 50 downloads tegelijk heeft dan heb je een probleem.

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 16:11
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 15:13:
En ik heb er ook last van :+

Na mijn ervaring blijft het bestand als .dat staan en als hij hem neit direct veranderd dat het ook niet gebeurt.

Maar wat is het probleem? Je kan zo aan de grote van het bestand zien welke het is, hernoemen en klaar.

Tenzij je een zo n hobby bob bent die 50 downloads tegelijk heeft dan heb je een probleem.
mjah, wie riep mij? :)

zwaar irri, maar na verlop van tijd komt het toch goed..

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik draai (zoals zovelen met m,ij) ook kazaa lite 2.1.0 Alleen ik heb dat speedup-tooltje zo ingesteld dat ie automatisch alle downloads die klaar zijn uit de lijst haalt. En heb vervolgens nergens problemen mee. Dan wil je alleen nog je meest recente files opzoeken, maar dat kan door de gedeelde map te openen, en vervolgens te sorteren op datum.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1