Waar staat IP voor en wat is het?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Hoi. ik ben eigenlijk niet zo'n n00b op dit gebied. Maar dit wis ik nou net niet..
Ik heb al door de search gekeken maar niets gezien...

Ik vraag mij dus af waar IP voor staat en of er de mogelijkheid bestaat of iemand in australië dezelfde IP-adres heeft als mij...
Ik dacht dus dat een IP adres dus alleen wordt uitgegeven door de Provider.. Dus elke provider zou dan hetzelfde IP adres kunne gebruiken. Maar dat kan in de praktijk dus weer niet volgens mij... 8)7 dus hoe zit dat nou???

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:14

Sport_Life

Solvitur ambulando

LOL zal een mooie boel worden als meerdere mensen hetzelfde IP hebben :D IP wordt gegeven door je provider, ik ben een keer een website tegengekomen waar je aan de IPrange kon zien welke provider dat was :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

IP= Internet Protocol!

En niemand kan hetzelfde IP als jou krijgen, omdat providers bepaalde ranges IP's mogen uitreiken aan hun klanten!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
IP adres is per definitie uniek.

Verwijderd

www.beginnersweb.nl
Als je behulpzaam denkt te zijn, post dan wat uitgebreider, of laat je reply achterwege.

[ Voor 78% gewijzigd door intoxicated op 16-04-2003 22:35 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zomaar een hit wanneer je zoekt naar "What is an IP address" @ Google: http://www.webopedia.com/TERM/I/IP_address.html

Dit had je echt zelf kunnen vinden, en het niveau is dermate laag, dat ik 'm sluit.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.