Toon posts:

@home Gamepoint

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat www-schermpje van @home maar een aandachtig bestudeerd en toen viel mijn oog op GAMEPOINT.

zou iemand mij uit kunnen leggen wat ik nu precies allemaal moet doen om te gamen over gamepoint (server, update, software), en waar het allemaal te halen valt.

Verder vroeg ik mij af of er maar een beperkt arsenaal aan spellen is die hier gespeeld worden, of dat ik bijvoorbeeld ook de "gouwe ouwe" ra kan spelen als ik dat zou willen.

alvast bedankt he!

Ps ik hoop dat deze service echt werkt, want dat was niet het geval met mplayer.com

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:26

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Ja hallo, :Z

kijk gewoon ff op www.gamepoint.net idd, en klik door naar:
GamePoint
Games, Nieuws, Forums, Chat en Downloads

Daarna zie je ergens een keer op het scherm staan GO PLAY, klik daarop en je ziet diverse soorten games.

Zie hier welke spellen je kunt spelen..
Benodigheden moet je hier ook kunen vinden, updates, demo's etc..
Full Versions moet je zelf of course hebben.. :)

Mocht het niet lukken, dan ben je helaas niet 'geschikt' voor Gamepoint en kun je het ergens anders verder proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb Kali gedownd...moet ik daar geld voor betalen?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
kali is gratis...is een demo versie van 15 min..daarna update ie de servers niet meer

(voor keys contact me >:) )

Verwijderd

Topicstarter
goed nu wil ik graag ra1 spelen...hoe pak ik dit nu aan? updates downen..en dan zoeken naar IPX games? (dat zeiden een paar gasten in de Kali C&C chatbox)...hoe doe ik dat allemaal?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Op dinsdag 21 november 2000 20:30 schreef hardenberg het volgende:
goed nu wil ik graag ra1 spelen...hoe pak ik dit nu aan? updates downen..en dan zoeken naar IPX games? (dat zeiden een paar gasten in de Kali C&C chatbox)...hoe doe ik dat allemaal?
Als je RA1 wilt spelen over het internet moet je Kali gebruiken of Kahn. Kali verdient wat mij betreft de voorkeur, ik heb er 4 jaar plezier van gehad.

Ok, als je kali gestart hebt moet je op dezelfde server zitten als de mensen waar je tegen wilt spelen. Je kunt een reeds lopende server zoeken, of je kunt zelf een server starten waarnaar de andere spelers connecten (zit een maximum van 4 aan als je zelf een server bent).

Als je besloten hebt om te starten dan start je RA1 op en kies je voor multiplayer en dan network (of IPX of zoiets). Eén van de spelers maakt dan de game (van tevoren afspreken :)) en de andere spelers wachten tot ze de game in de lijst zien verschijnen en joinen dan. Dan kun je nog even bespreken met welke opties je speelt en dan is het gamen geblazen B-)
Pagina: 1