Toon posts:

[XP] admin user onthoud geen instellingen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej, ik heb net op XP een nieuwe admin account aangemaakt maar de instellingen die ik verander (zoals welke systrays verborgen worden enz.) worden niet opgelagen! Ik sluit wel gewoon af , aanmelden en afmelden lukt ook niet en ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen in menu start zetten (dus voordat je naar programma's gaat) wat is dit :?

Vast bedankt ;)

/EDIT\ SHIT GEEN NAAM OP TOPIC , Mods kunne jullie dit ff aanpassen in iets toepasselijks? /EDIT\

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 21:22 . Reden: Shit verkeerd titel ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 21:20:
/EDIT\ SHIT GEEN NAAM OP TOPIC , Mods kunne jullie dit ff aanpassen in iets toepasselijks? /EDIT\
offtopic:
Geef je topictitel even door via Schop een Modje of topicreport, dan pas ik 'm aan voor je.

Staat er misschien iets relevants in je eventlog, dat een profiel niet weggeschreven kan worden of iets dergelijks?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zit die gebruiker niet in de "guest" groep toevallig?

Ik heb toch maar even je titel gefixt. Staat anders zo slordig in dit forumpje :P

Verwijderd

Topicstarter
dank je :P neej ik ben beheerder, hoe kan ik de event log bekijken?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je kan en in de admin groep en in de guest groep zitten, een kwestie van beide groepen aanklikken - check er dus toch even op.
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 20:17:
neej ik ben beheerder, hoe kan ik de event log bekijken?
Als beheerder zou je trouwens moeten weten waar de logs te vinden zijn, het is iets dat je toch wel vaker door wilt kijken ;)

Start -> uitvoeren -> eventvwr.msc

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet per ongeluk een mandatory profile gemaakt?

In je profiel staat dan een ntuser.man als dat zo is kan je die veranderen in ntuser.dat Je moet dan wel aangelogd zijn als een andere user die ook administrator is.

Firmpete on Aerie Peak

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:58
FirmPete schreef op 17 April 2003 @ 20:56:
Niet per ongeluk een mandatory profile gemaakt?

In je profiel staat dan een ntuser.man als dat zo is kan je die veranderen in ntuser.dat Je moet dan wel aangelogd zijn als een andere user die ook administrator is.
als hij de logboeken niet kan vinden verwacht ik ook niet dat hij ntuser.dat verandert :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Verwijderd

Topicstarter
haha heb 'm al : P waar ga ik die ntuser.man veranderen? (ik heb ooit wel instellingen op kunne slaan hè (!), toen ik de eerste keer inlogde)

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In c:\documents and settings\usernaam 't is een hidden file trouwens.

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

Topicstarter
was een .dat , wat nu?
Pagina: 1