Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[idee] automatisch slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
Ik zie dat de laatste tijd steeds meer oude topics worden gekickt.
Is het niet misschien een idee om als er na een of twee maanden geen
reactie meer is geplaatst in een topic dan het topic automatisch een slotje te
laten geven? (ik weet trouwens niet of dit te realiseren is)

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Is te maken, en ook al velen malen voorgesteld. Maar soms kan je beter in een oud topic verder gaan dan een nieuwe te openen.

Gewoon net als iedereen doorhebben dat onzin kicks niet echt leuk zijn, en niets is nodig.

Je maakt op een weg met een max. snelheid van 50km/uur een bocht ook niet expres extra wijd omdat mensen die 120km/uur rijden er anders niet doorkunnen?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Misschien dat dmv een if-else-statement-je er een waarschuwing gegeven kan worden voordat er gereageerd word? :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lijkt me allemaal vrij onnodig. Is die waarschuwing onder in beeld niet duidelijk genoeg :? imho wel, en degene die dan toch kicken moeten indien nodig maar ff een waarschuwing krijgen van een moderator.

edit: en soms kunnen oude topics erg van pas komen hoor :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vinnie op 16-04-2003 19:52 ]

C:\>_

Verwijderd

R4NCOR schreef op 16 April 2003 @ 19:49:
Misschien dat dmv een if-else-statement-je er een waarschuwing gegeven kan worden voordat er gereageerd word? :)
dat is al..

Verwijderd

Vinnie schreef op 16 april 2003 @ 19:52:
Lijkt me allemaal vrij onnodig. Is die waarschuwing onder in beeld niet duidelijk genoeg :? imho wel, en degene die dan toch kicken moeten indien nodig maar ff een waarschuwing krijgen van een moderator.

edit: en soms kunnen oude topics erg van pas komen hoor :)
Misschien nog die waarschuwing iets groter maken, en ook bij de gewone Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/newposting1.gif zetten?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ah.. nu je het zegt... ach ik reageer sowieso nooit op een te oud topic, vandaar ;)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 20:16:
[...]

Misschien nog die waarschuwing iets groter maken, en ook bij de gewone [afbeelding] zetten?
Daar staat de waarschuwing dan ook gewoon bij hoor, bovenaan bij de topicstart :)
Je moet het niet overdrijven, men moet eigelijk gewoon de regels kennen :{ :)

[ Voor 10% gewijzigd door Vinnie op 16-04-2003 20:31 ]

C:\>_

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik vindt het af en toe wel zo raar hier hoor. Als je een topic over ergens opent dat eventueel in de search staat wordt er geroepen UTFS (bij wijze van spreken dan, daar komt het iig op neer), en dan kick je dat topic en dan is het nog niet goed |:(
Open maar een nieuw topic
Open je het en dan "Searchvraagje + google + slotje"

|:(

[ Voor 4% gewijzigd door Glashelder op 16-04-2003 20:40 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Ik vind het niks. Zo kan je wel bezig blijven :)

Want wat als het topic wél omhoog gekickt mag worden? er staan nu naar mijn mening al zat waarschuwingen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.