Toon posts:

[WORD] nieuw document standaard 2 kolommen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik gewoon word open, en een nieuw document wil maken wil die dit nu altijd doen in kolommen, wat ik dus niet wil. Ik wil gewoon een normaal blad, dus zonder 2 kolommen. Hoe zet ik dit uit??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Normal.dot openen en daar instellen dat je maar 1 kolom wil, en die dan opslaan als dot en niet als doc

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
blackd schreef op 16 April 2003 @ 19:10:
Normal.dot openen en daar instellen dat je maar 1 kolom wil, en die dan opslaan als dot en niet als doc
Verander dan meteen topictitle naar [Word]Nieuwe pagina zonder kolommen ofzo...

En topicstarter mag z'n versie er ook wel bijvertellen en die in de topictitle drukken :P

edit: niet bazerig, maar [Word] is natuurlijk gewoon ronduit een k*ttitel en moet imho aangepast worden als je als mod met rechten dat tegenkomt :P

edit2: ja foutje, ik wilde hetzelfde repliën als jou, maar f5de halverwege en toen had jij al gereplied dus toen ging ik automagisch verdertikken dat je een nepmod was die niet eens titel aanpast enzo en toen had ik dat weer weggehaald omdat dat niet echt subtiel was enzo :P

[ Voor 52% gewijzigd door sdomburg op 16-04-2003 19:16 ]

• blackd
  • Niet online
sdomburg schreef op 16 April 2003 @ 19:13:
Verander dan meteen topictitle naar [Word]Nieuwe pagina zonder kolommen ofzo...
Ja baas. :+

Topicstarter, geef even een andere titel door, deze is idd niet af.
sdomburg schreef op 16 April 2003 @ 19:13:
edit: niet bazerig, maar [Word] is natuurlijk gewoon ronduit een k*ttitel en moet imho aangepast worden als je als mod met rechten dat tegenkomt :P
* blackd wijst naar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif ;)

[ Voor 42% gewijzigd door blackd op 16-04-2003 19:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het niet, klinkt dom maar gewoon dat bestand aanpassen en dan opslaan in de map waar je m vandaan hebt die normal.dot en opslaan als normal.doc...alleen werkt dan niet

• blackd
  • Niet online
Nee, je moet hem dus als .doT opslaan.

• sdomburg
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 19:17:
Ik snap het niet, klinkt dom maar gewoon dat bestand aanpassen en dan opslaan in de map waar je m vandaan hebt die normal.dot en NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!opslaan als normal.doc maar juist als normal.dot ...alleen werkt dan niet
edit: grr blackd je moet me vandaag wel hebben he :P
offtopic:
"[Word]Leuke titel"
;)

[ Voor 16% gewijzigd door sdomburg op 16-04-2003 19:20 ]

• blackd
  • Niet online
sdomburg schreef op 16 april 2003 @ 19:18:
edit: grr blackd je moet me vandaag wel hebben he :P
offtopic:
:*

Nouja, ik verzin wel een leuke titel.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is me computer flink naar de zeik want hij kan een open document niet opslaan :S:S:S:S

en sorry...de t zit zo digt bij de c :P

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 19:26:
volgens mij is me computer flink naar de zeik want hij kan een open document niet opslaan :S:S:S:S
hoezo niet? foutmeldingen?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 19:26:

en sorry...de t zit zo digt bij de c :P
Kopieer en plak je tekst ff in een .txt bestandje en sluit word. Zorg nu dat je word niet open hebt staan als je normal.dot edit en als je klaar bent normal.dot afsluiten en dan pas word weer openen.

edit: blackd als je me nog 1 keer te snel af bent dan... dan... dan!

[ Voor 8% gewijzigd door sdomburg op 16-04-2003 19:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
nouja ga me pc wel terughalen naar een datum voor vandaag, dus toen het nog wel goed ging...mensen bedankt....dat jullie zo veel geduld hebben gehad :P:P:P

• blackd
  • Niet online
sdomburg schreef op 16 April 2003 @ 19:28:
edit: blackd als je me nog 1 keer te snel af bent dan... dan... dan!
offtopic:
Fechteuh!? :+
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 19:30:
nouja ga me pc wel terughalen naar een datum voor vandaag, dus toen het nog wel goed ging...mensen bedankt....dat jullie zo veel geduld hebben gehad :P:P:P
Systeemherstel ? Zou dat wat in Word veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik vind van wel

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voor het geval dat een recovery niet werkt: verwijder anders je normal.dot helemaal van de HDD als het aanpassen ervan te lastig is..

Aanpassen: instellen zoals je het wilt, opslaan als blaat.doT (in dezelfde dir als normal.dot), Word afsluiten en via de verkenner blaat.dot over normal.dot heen zetten (delete+rename=klaar)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
=DANK_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Hierzo werken we nog met Word 97. Ik kom hier regelmatig tegen, dat normal.dot-jes onder die versie de eigenschap hebben om soms ineens lekker naar de 5,5 MB te groeien (en dat moet dan dus over een 10Mbit hub vanaf de profielshare naar de workstations toe... Daarnaast kan Word er op een gegeven moment ook niet meer mee werken en loopt vast.). Ik pleur ze altijd gewoon weg, dan maakt Word volgens mij gewoon een nieuwe normal.dot aan, alleen dan met helemaal standaard-instellingen. (ong. 40 kB volgens mij...)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 20:03 ]

Pagina: 1