[Proc] Nu kopen of wachten op 800fsb?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 11:37

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het twijfelen en ben benieuwd hoe jullie er over denken.

Ik ga binnenkort mijn "oude" PIV 2,0 Ghz vervangen door een 2,66 Ghz exemplaar met dus 533fsb.

Maar aangezien Intel binnenkort met nieuwe processoren komt die een fsb van 800 Mhz hebben, vraag ik me af of dat prijsdalingen bij de 533fsb modellen tot gevolg heeft en of het zin heeft om daar op te wachten.

Als het om een kleinere aankoop zou gaan had ik de boel allang besteld anders blijf je aan het wachten, maar aangezien we het hier hebben over een bedrag van ruim 250 euro vind ik het zonde als die processor bij wijze van spreken over 2 weken 50 euro goedkoper is.

Wat zou jij doen? Kopen of nog een paar weken wachten? En vooral: waarom?

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik denk dat je het zelf wel een beetje kan bepalen he. die 2.0 doet nu nog prima alles wat je zou willen doen en over een jaar ook nog wel... ik zou mooi wachten, doe ik ook nml

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Waarom zou je van een 2 GHz naar een 2,66 upgraden?
Beetje weinig verschil lijkt mij, ik zou sowieso wachten.

#StopBurningStuff

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Kopen, wachten etc. Glazenbol verhaal dit. Houd de nieuwsberichten in de gaten (T.net) en je weet net zoveel als wij. Ik doe 'm dicht omdat topics als deze toch op niks uitlopen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.