Mov naar AVI ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 16:13
In search vond ik 300 topics over dit onderwerp,
maar alle progjes die ik tot nu toe heb geprobeerd (rad videotools, quickeditor, move2avi enz enz) werken niet,

ik wil namelijk GEEN quicktime installeren en volgens mij vragen al deze progjes iets dat bij quicktime geinstalleerd word ofzow ? ik heb ook geen idee of dat een codec oid is die ik los kan installeren

iemand een idee om dus van mov naar avi te converteren zonder quicktime installeren of gaat dit niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80812

Maar waarom wil je geen quicktime installeren? De nieuwste versie heeft heel veel functies en features en is heel gemakkelijk te gebruiken, een aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Anoniem: 80812 schreef op 16 april 2003 @ 18:31:
Maar waarom wil je geen quicktime installeren? De nieuwste versie heeft heel veel functies en features en is heel gemakkelijk te gebruiken, een aanrader dus.
jah da is het hem nou net
NOG MEER ROMMEL
ik heb tot nu toe nix anders als problemen gehad met quicktime, eenmaal geinstalleerd is voor eeuwig vast aan quicktime, als je het deinstalleerd blijft het of in je control panel staan, of die zooi verneukt je downloads.. tis altijd wat en sindsdien wil ik dus GEEN quicktime meer op mn pc...

maar omdat ik die matrix trailer wil kijken moet ik die mov omzetten naar avi

en sorry da ik het zeg
maar is jouw vraag van nut op mijn topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Anoniem: 80812 schreef op 16 April 2003 @ 18:31:
Ben ik het mee eens.

Maar ik heb met TMPGEnc de trailer van The Matrix Reloaded van 100mb omgezet naar MPEG2 voor SVCD naar 150mb. Misschien kan je dat dan weer encoden naar .avi (xvid). Iig kan je met TMPGEnc enconden naar een non-quicktime format maar ik heb wel de player geinstalled, snap trouwens niet waarom je hem niet wou installen... MPEG4 van QuickTime is erg goed, de player is ook erg stabiel en goed, geen spyware ofzo met die Realplayer troep. Ksnap nie wat je tegen die player zou kunnen hebben.
cryptapix schreef op 16 April 2003 @ 18:34:
[...]

jah da is het hem nou net
NOG MEER ROMMEL
ik heb tot nu toe nix anders als problemen gehad met quicktime, eenmaal geinstalleerd is voor eeuwig vast aan quicktime, als je het deinstalleerd blijft het of in je control panel staan, of die zooi verneukt je downloads.. tis altijd wat en sindsdien wil ik dus GEEN quicktime meer op mn pc...

maar omdat ik die matrix trailer wil kijken moet ik die mov omzetten naar avi

en sorry da ik het zeg
maar is jouw vraag van nut op mijn topic ?
Check het Matrix Reloaded topic in NST, ergens achteraan, onze oude goede vriend HlpDsk heeft de trialer geenconde naar xvid voor ons en op t.net crewspace gezet :)

[ Voor 35% gewijzigd door Novah op 16-04-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 10:27
ik kan het heel goed begrijpen. die quicktime player gaat overal in lopen vroeten en wil zelf allerlijk filmformaten gaan afspelen. ook krijg je vaak van die popups of je ffe de pro versie wil kopen.
heeft er hier heel ffe opgestaan voor die trailer maar toen weer snel hardhandig verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
[rml]HlpDsK in "[ Teaser] The Matrix: Reloaded *spoilers*"[/rml]

Scheelt je een hoop tijd :)
sharkzor schreef op 16 april 2003 @ 18:37:
ik kan het heel goed begrijpen. die quicktime player gaat overal in lopen vroeten en wil zelf allerlijk filmformaten gaan afspelen. ook krijg je vaak van die popups of je ffe de pro versie wil kopen.
heeft er hier heel ffe opgestaan voor die trailer maar toen weer snel hardhandig verwijdert.
Pff... je bent een tweaker of je bent het niet... je moet ook niet alles keihard doorklikken als je bezig ben met een setup. 2 muisklikken en hij linkt geen enkele fileextentie aan quicktime. Ook movie popups krijg je niet als je gewoon direct een file opent.

[ Voor 74% gewijzigd door Novah op 16-04-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
tnx iedreen
ik ga eens kijken in die topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Volgensmij is dat dus illegaal, net als met de .wmv van Microsoft is .mov gepatenteerd door Apple. Die players zijn illegaal volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Novah schreef op 16 April 2003 @ 18:43:
[...]
Volgensmij is dat dus illegaal, net als met de .wmv van Microsoft is .mov gepatenteerd door Apple. Die players zijn illegaal volgensmij.
staat gewoon op betanews.com, die hebben normaal niks illegaals.
als het illegaal zou zijn had apple vast wel gereageerd.
kijk bv op webwereld.nl vandaag....
(http://www.webwereld.nl/nieuws/14807.phtml)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Nobody op 16-04-2003 18:50 . Reden: typo ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Pagina: 1