[SE T100] Kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Ik zit een beetje in dubio. Ik heb 100 euro voor een mobieltje. Ik wil zoieso een T-Mobile prepaid systeem. Echter nu heb ik de keuze tussen de goede oude 3310 van Nokia of de SonyEricson T100.

Afbeeldingslocatie: http://www.unwired.gr/review/images/sonyericsson-t100-2.jpg

het gaat dan om die blauwe. Hij heeft een standby tijd van 160 uur en een blaat tijd van 210 minuten. Is dit redelijk wat ik ben echt een noepje op et gebied van mobieltjes

Edit

Ik ben niet echt een geregeld beller en ook niet echt van plan om dit te worden. Ik gebruik het ding hoofdzakelijk om gewoon berijkbaar te zijn en voor me werk :)

[ Voor 17% gewijzigd door Maximus op 16-04-2003 18:32 ]

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

ik heb hem op een electronicabeurs in de hand gehad om er een beetje mee te spelen, dit wordt mijn volgende telefoon :) (nu een 3310)

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

echt een low budget phone net als de op komst zijnde Nokia 2100. Doet wat het moet doen (bellen en sms'en) en verder nix(geen gprs, wap, mms, extra geheugen, handsfree etc. etc.). Die standby tijd is niet echt veel, een beetje modern toestel (zonder kleurenscherm) haalt met gemak de 300 uur.

Maar goed als je niet veel eisend bent dan is het een goede phone IMO, lekker stark design in iedergeval en ook mooi compact.

Ga anders eens langs een phone shop om hem ff vast te kunnen houden, kan je hem later gewoon bij T-Mobile bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door aardbeix15 op 16-04-2003 18:53 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05 16:18
dat plaatje wat je laat zien is nogal vaag want ik heb de telefoon alleen in de middelstre kleur gezien , trouwens misshcien moet je ook eens kijken naar de motorola c336 is bij de da voor 59.00 euro met 15 euro prepaid , alleen is hij van tele2=o2

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:02

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

om ze een beetje te kunnen vergelijken:
http://www.sonyericsson.c...gal=105&start=0&NoRedir=1
Das de T100

een 3310 kun je vast wel een keer van iemand lenen...

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 10:25
Ik heb de mijne nu 1 maand en ben er erg tevreden over.
Enig minpunt vind ik dat de toetsen "klikken" (nee is geen button sound).

Alles is terug te redeneren naar 4

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
tnx. Ik denk dat ik de se ga kopen om de reden dat ik die nokia wat lomp vind.. gewoon te groot.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Pagina: 1