Toon posts:

Half-Life Strippen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel graag één halflife mod, namelijk Natural Selection.
Al met al neemt de totaale installatie van half-life met alle updates en mod's die standaard word geinstalleerd een goeie gigabyte in beslag. op een partitie van 10 gig vind ik dit onnodig veel. Mijn vraag is dan hoe ik dan het beste wat kan deleten tot het strikt noodzakelijkste zodat ik enkel (gewoon) NS kan spelen, en toch meer vrije ruimte overhoud op mijn harde schijf. :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Je zou Half-Life maps kunnen weggooien, aangezien die niet worden gebruikt in NS, maar maps nemen meestal niet zo heel veel ruimte in.
Verder zou ik eerlijk gezegd maar afblijven van de wat grotere bestanden, veel zullen er echt nodig zijn om het spel te kunnen draaien.

The devil is in the details.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:26

Sport_Life

Solvitur ambulando

Minimale installatie en dan bestanden die je denkt niet te gebruiken (behalve levelbestanden) naar een andere map kopieeren en als je het spel succesvol kan spelen die bestanden verhuizen naar de prullenbak/in een zipje gooien :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

er stond dacht ik op de site/forum van NS (speel het ook) een stuk welke wad files NS precies gebruikt. De rest kan je dus wegknikkeren :P models zijn ook aardig in omvang, zou je ook eens naar moeten kijken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:26

Sport_Life

Solvitur ambulando

< voor de zekerheid maar ff weggehaald :)>

[ Voor 70% gewijzigd door Sport_Life op 16-04-2003 18:48 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Slecht idee, zeeeeeeer slecht idee...........:)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
je kan de map TFC denk ik wegpleuren in ze geheel. verder met pakexplorer (ff googlen) de pak0.pk file openen en alle valve/maps/ daarin wegpleuren *.txt en *.bsp.
suc6

Verwijderd

Ja alles wat HL er als extra opzet, TFC, DMC, ricochet kun je sowieso weg pleuren. Rest kan soms beetje tricky zijn voor bepaalde models sounds etc.
Maar eigenlijk is het natuurlijk zonde om al dat goede spul door de plee te trekken.......=)
(Mijn HL dir staat nu op 3.4 gig..........)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 19:25:
Ja alles wat HL er als extra opzet, TFC, DMC, ricochet kun je sowieso weg pleuren. Rest kan soms beetje tricky zijn voor bepaalde models sounds etc.
Maar eigenlijk is het natuurlijk zonde om al dat goede spul door de plee te trekken.......=)
(Mijn HL dir staat nu op 3.4 gig..........)
Wat kan ik wel niet in/onder de .\valve\-directory deleten?
Pagina: 1