Toon posts:

[img] branden werkt niet..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb vandaag 3 bestanden gedownload met de extensie .img nou dacht ik dat ik ze wel zou kunnen branden in Nero maar dat werkte niet. Ik heb geprobeer eerst alle .img uit te pakken en daarna op cd te zetten maar tijdens de installatie van het programma pakt hij me cd niet.

Weten jullie een oplossing.. Ik betaal goud geld aan een MSDN account en wil toch even weten hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
CloneCD ook geprobeerd?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
File -> Burn image (en dan even zorgen dan je niet alleen cue, nrg en iso ziet) al gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even proberen dat hij meerdere formaten ziet, zeker bij opties inschakelen ?

Kan die optie niet vinden ... dat hij meer formaten pakt..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 18:17 ]

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 07:17

Thunde®

Don't Worry :)

welke nero versie heb je?

Mijn spec's | Modelbouwforum

Verwijderd

Topicstarter
5.5.10.20

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 18:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zorg dat ik niet alleen die cue enzo zie als ik all files selecteer kan ik de file wel selecteren maar vraagt hij om allemaal parameters waar ik geen verstand van heb iemand een idee?

• roberts
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 11:03
Zijn gewone iso files, gewoon default parameters gebruiken. Je kunt zo ook uitpakken met winrar (bv.)en vanaf je hd installeren.

btw het is een public download dus zonder MSDN account kun je ze ook gewoon downloaden.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:58
Ik brand alle image-files met Alcohol120%
Dat werkt stukken stabieler dan Nero.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het gezeur mensen, ik heb een andere mogelijkheid gevonden mijn D-Tools werken hier wel mee dus geen nut om te branden. Toch bedankt iedereen voor de moeite.

Cant live without Deamon Tools :D
Pagina: 1