• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
ik heb net in het krantje van DA gezien dat er een motorola wordt verkocht voor 59.00 met 15.00 beltegoed dat lijkt me wel wat :p , voor de verdere specs:
Gsm net zo klein als de nokia 8310 (zelf opgemeten met mijn moeders tel.)
80 gram
250 uur stand-by
voice dial
trilfunctie
agenda
beltonen componeren
games
polyfone speaker
wisselbare cover
lage tarieven ( sms = 11 cent)
telefonish opwaarderen
dit alles in combinatie met een tele2 mobiel pakket

dus ik wou hier ff vragen of die dit tel. heeft en of het bevalt ofniet want het is namelijk heel goedkoop.

Verwijderd

is inderdaad erg goedkoop.

Welke motorola is het? misschien wel handig om even te vermelden :)

edit:

zie het al in de titel staan :+ C336

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 18:15 ]

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Met welke provider is dat?

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2025

Yngwie-

Murphy was an optimist

Heb ik inderdaad ook gezien, is in combinatie met een Tele2 Mobiel pakket. Vroeg me ook af of ie simlocked is of niet. Een mailtje naar Tele2 bracht geen antwoord alleen maar een telefoonnummer naar een service center en die zijn om 6 uur dicht. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Yngwie- op 16-04-2003 18:15 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Typenummer staat in de topictitel
Tele2 = O2 netwerk.

meer info & pics:
http://www.ringnow.com/Sp...polyphonic_ringtones.html

Prepaid pakketten zijn eigenlijk ALTIJD gesimlocked. Ga daar maar van uit dus.

[edit]

Afbeeldingslocatie: http://www.telemoveis.com/imagebank/models_big/motorola-c336.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Korakal op 16-04-2003 18:17 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ringnow.com/Specs/Images/Motorola%20c336.JPG

ziet er zeer goed uit. Lijkt me een mooie telefoon voor die prijs.

• k5052
is dit dan een prepay wanty er staat + een tele 2 mobiel pakket ......... beetje vaag , maar ik denk dat ik dan een nieuwe foon ga halen , heb nu een siemens m35i van de postbank (opzig wel goed maar ik wil iets kleiners)

• Korakal

Korakal

Up up up!

kenny89 schreef op 16 April 2003 @ 18:35:
is dit dan een prepay wanty er staat + een tele 2 mobiel pakket ......... beetje vaag
Ja wat had je dan gedacht? Als er staat "incl. €15 beltegoed" lijkt het me duidelijk dat het om een prepaid pakket gaat.

• k5052
ik heb nog een vraag, weet iemand of dit toestel van vorig jaar is ofzo want ik wil eigenlijk wel weten waarom hij zo goedkoop is (productiefout?)

• Yngwie-

Yngwie-

Murphy was an optimist

De telefoon zelf is normaal gesproken ook niet zo gek duur hoor. In deze waslijst bijvoorbeeld staat ie voor 173 Euro in het lijstje. Dit is dus zonder abo of prepay. De actie bij DA is een combinatie tussen Tele2 en DA, die het zaakje sponsoren voor meer klanten. Dus ja, tis wel iets goedkoper dan normaal, maar niet super schokkend. Het verschil met de prijzen van bijv. Nokia is gewoon heel groot (die in verhouding dan ook veels te duur zijn vind ik, hoewel ze wel altijd een uitermate hoge :9~ factor hebben)

[ Voor 7% gewijzigd door Yngwie- op 16-04-2003 21:44 ]

Verwijderd

Ik zit ook te twijfelen om hem te bestellen. Want ik vraag me ook af, de telefoon ondersteunt GPRS, maar kan je daar ook gebruik van maken met hun prepaid ?

• k5052
ik denk het niet want het staat niet vermeld etc. de DA heeft ook veel dingen weg gelaten zoals , wallpapers, animated pituren, ems , wap etc.

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 15:56
Dat vraagt ie niet. De telefoon ondersteunt namelijk GPRS, maar is het ook bruikbaar met prepaid.
Maar volgens mij kun je niet met prepaid GPRS-en.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Niet met Tele2 prepaid nee.... daar kun je niet mee GPRS'en.
Maar prepaid is niet per definitie geen GPRS, Vodafone ondersteunt het wel bijvoorbeeld.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Maar zitten er aan dat Tele2-pakket geen haken en ogen? :? Je moet dat toch in combinatie met iets anders van hen kopen toch? Als 't gewoon 59 Euro is en direct afrekenen en eventueel de simkaart wegflikkeren ofzo, dan neem ik wel zo'n ding! :)

Volvotips.com

• Yngwie-

Yngwie-

Murphy was an optimist

Bart-Willem schreef op 18 April 2003 @ 17:40:
Maar zitten er aan dat Tele2-pakket geen haken en ogen? :? Je moet dat toch in combinatie met iets anders van hen kopen toch? Als 't gewoon 59 Euro is en direct afrekenen en eventueel de simkaart wegflikkeren ofzo, dan neem ik wel zo'n ding! :)
Wel iets ja, maar dat valt reuze mee... bij besteding van 5 Euro geldt die aanbieding al. Vandaar dus ook mijn eerdere vraag over simlock of niet ;) Dat Tele2 kaartje verloopt gewoon automatisch na een jaar niet opwaarderen.

edit:

Alleen intussen weet de TS nog steeds niet of het toestel überhaupt iets is. :+ Echt niemand ervaring ermee?

[ Voor 12% gewijzigd door Yngwie- op 19-04-2003 09:59 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat ding is inderdaad zo goedkoop omdat er wat kleine lettertjes bij die Tele2 aanbieding horen.. als je niet voor een bepaald bedrag via Tele2 belt dan moet je 80 euro extra betalen ofzo.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Bigs schreef op 19 April 2003 @ 10:10:
Dat ding is inderdaad zo goedkoop omdat er wat kleine lettertjes bij die Tele2 aanbieding horen.. als je niet voor een bepaald bedrag via Tele2 belt dan moet je 80 euro extra betalen ofzo.
Bron en exacte tekst hiervan? Op de tele2 website zie ik hier namelijk niks van en het lijkt me ook erg sterk. Je tekent namelijk nergens voor, dus ze kunnen je niks verplichten.

• k5052
het staat in de folder .......... :S
haal maar bij de lokale DA en lees het bestel foldertje maar.

Verwijderd

In de kleine lettertjes op de folder staat dat als je binenen een maand niet zoveel beltegoed verbruikt ofzo dat je dan de korting van 80 euro alsnog moet betalen....

Ook is het zo dat je belkosten op een rekening komen die je thuis krijgt (eventueel bij je vaste Tele2 aansluiting)

Dus er zitten wel wat nadelen aan.... goed de voorwaarden lezen ;)

Verwijderd

Niet alle prepaid paketten zijn gesimlocked. Tele2 paketten, zijn voor zover ik weet, niet (allemaal) gesimlocked. Die lui komen vaak met telefoons die in (nog) niet in Nederland te koop zijn...

Een klasgenoot had er eentje besteld en kreeg een SIM-lockvrij toestel in de originele doos en een los pakketje met daarin de Tele2 SIM.

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 09:40
Ik zit nu al ruim 3 weken te wachten op dat pakket, maar heb nog nix ontvangen. Iemand anders wel??

• ChromeFR
Na ruim 4 weken nog steeds niks ontvangen :'(. Het zou max. 3 weken duren... beetje slecht heh...naja iemand al het pakket ontvangen en ervaringen ermee?

[ Voor 7% gewijzigd door ChromeFR op 19-05-2003 17:38 ]

Verwijderd

Heb het pakket ook besteld, die lui van de klantenservice gebeld en ze zeiden dat de levering wat later zou zijn omdat er vertraging was in de levering van de toestellen. :(

Ze zeiden dat ik nog even geduld moest hebben tot volgende week...

Het enige voordeel is dat ze onder rembours versturen. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 20:36 ]

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:39

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Wacht ook al vier weken. Klantenservice kan niks vertellen, weet niet wanneer de telefoon komt :(
Sukkels.

Verwijderd

Heb hem na in totaal precies 6 weken wachten eindelijk binnen...
Geen GPRS... je kan nie wappen en dus geen polyfone beltonen downloaden.. Das wel een beetje jammer.. Zit wel zon klein usb connectortje aan de onderkant waarmee je hem op je pc kan aansluiten.. Heb dit natuurlijk ook ff gedaan ma daar moet je dus software voor hebben.En die heb ik weer niet.. Mischien dus ff kopen om toch een beetje met die beltonen en logo dingetjes te kunnne spelen :P

Al met al heel mooi dingetje voor 62 eurotjes... en 95 centjes

[ Voor 182% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 23:46 ]

• ChromeFR
Ik heb hem ook binnen gelukkig!! Wel GPRS en ik heb ook gewapt, heb ook een polyfonische beltoon gedownload (Room 5 - Make Luv) Heb jij ook dat er een aantal logo's die in de telefoon zitten grafisch niet goed zijn?? Zitten foutjes in...sommige lijntjes zijn niet goed zichtbaar. Heb twee van die tele's, en ze hebben het beide. Oja hij is trouwens simlock vrij heh! Echt beter

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 11:57

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

De beltarieven van tele2 mobiel zijn per 2 mei veranderd. mss handig om te weten...

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

RutgerFR schreef op 30 May 2003 @ 02:11:
Ik heb hem ook binnen gelukkig!! Wel GPRS en ik heb ook gewapt, heb ook een polyfonische beltoon gedownload (Room 5 - Make Luv) Heb jij ook dat er een aantal logo's die in de telefoon zitten grafisch niet goed zijn?? Zitten foutjes in...sommige lijntjes zijn niet goed zichtbaar. Heb twee van die tele's, en ze hebben het beide. Oja hij is trouwens simlock vrij heh! Echt beter
Ja klopt van die logo`s sommigen zijn niet echt lekker zoals die met die ballonetjes.
Ma vertel eens ff hoe jij dan met je tele2 simkaart gprs kan gebruiken en die beltonen kan downloaden want dat kan bij mij niet en we hebben denk ik toch echt dezelfde telefoon.

• ChromeFR
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 16:59:
[...]

Ja klopt van die logo`s sommigen zijn niet echt lekker zoals die met die ballonetjes.
Ma vertel eens ff hoe jij dan met je tele2 simkaart gprs kan gebruiken en die beltonen kan downloaden want dat kan bij mij niet en we hebben denk ik toch echt dezelfde telefoon.
Ooh ik dacht dat je bedoelde dat de telefoon geen GPRS ondersteund. Ik gebruik gewoon mijn Orange Free Abbo.

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 09:33

supersook

Professioneel prutser

Bigs schreef op 19 April 2003 @ 10:10:
Hoeveel is dit exact, ik ben nl. nu ook eigenaar van deze telefoon via dezelfde actie (mooi toestel trouwens). Ik vind het op zich niet zo erg om voor een bedrag nog op te waarderen, aangezien ik de komende tijd veel onderweg ben, maar moet ik wel weten voor hoeveel.

Toestel is trouwens sim-lock vrij, heb hier 2 SIMs van andere providers liggen, doen het allebei.

Wat ik me trouwens afvraag is of je dat welkomst en afsluit muziekje en filmpje eruit kunt slopen, dat vind ik echt ZOOOO kinderachtig!!!

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 09:33

supersook

Professioneel prutser

ok, heb het al gevonden, niet bij tele2 maar bij tmg:
opwaarderen, hoe vaak moet ik dat doen en wat zijn de minimale en maximale
bedragen die ik kan opwaarderen?

Nadat u van ons het Tele2 Mobiel Pakket heeft ontvangen meldt u zich eerst aan. U vindt hierover een uitgebreide handleiding in uw Pakket.
Daarna moet u binnen 12 maanden minimaal 1 maal opwaarderen voor een bedrag
van minimaal € 10,- en maximaal € 120,-. De geldigheid van uw beltegoed is 12 maanden. Iedere keer als u opwaardeert is uw beltegoed wederom 12 maanden geldig.
Daarna moet u binnen 12 maanden minimaal 1 maal opwaarderen voor een bedrag
van minimaal € 10,- en maximaal € 40,-.

Let op! U waardeert het meegeleverde gratis beltegoed in één keer op, direct wanneer u het pakket thuis heeft ontvangen.

De korting op het totaal-pakket vervalt indien u uw gratis beltegoed van
Tele2 niet activeert. De meerkosten van de mobiele telefoon brengen wij dan
bij u in rekening.
Wat ik hier uit begrijp is dat je de komende 2 jaar dus elk jaar voor min. 10 euro moet opwaarderen, en dat je na ontvangst het gratis beltegoed ook moet gebruiken. Is acceptabel voor mij, ook al ga ik misschien nog een andere SIM kopen voor dat GPRS.

(weet iemand trouwens of dit toestel IR heeft, in de specs staat het volgens mij wel op I-net, maar heb het op dit toestel nog niet kunnen ontdekken)
Pagina: 1