MegaFlush6 animo?!

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geachte koeien,

MegaFlush6 proxy "maandflush.keyserver.org" (stats at http://maandflush.keyserver.org ) is dringend op zoek naar mensen die 2 september tot een suc6 willen maken!
Misschien dat het door OGR komt, maar er zit geen stijgende lijn in de MF6 statistieken. Kortom: Er wordt te weinig gespaard!

MOOOH.... DSmarty

PS: Ik zal woensdag pas reageren op reacties/Email etc. omdat ik even voor een operatie naar het ziekenhuis moet vandaag. De proxy blijft vanzelfsprekend gewoon draaien!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-05 15:53
Wees gerust, wij hebben tegen die tijd ook wel een leuke voorraad :)

Team |>Just dU It!<|

May the Muu be with Uu!

DirtyHarry (edited 18-07-2000).]

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-05 15:53

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
dpc.linuxers.nl kan ook een hoop extra flushers gebruikers.

Het ip is 212.120.105.157

stats http://dpc.linuxers.nl

Verwijderd

DSmarty

Mwah, Dutchbat en Fabo Systems zijn toch lekker bezig op eNeRGy's

• DSmarty
  • Niet online
Er zijn wel enkele grote flushers, maar de hoeveelheid K die per dag voor de MF6 wordt gespaard neemt niet of nauwelijks toe.
Mijn public proxy "maandflush.keyserver.org" Kan nog wel een paar flushers gebruiken. Gemiddeld wordt er nog geen 30K per dag geflushed/fetched... de server is snel, en kan makkelijk meer aan!

MOOH

ps: Ben net terug uit ziekenhuis.. hoefde niet te blijven.. kan alleen nog niet lopen...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De mijne (wildhagen.keyserver.org) kan óók meer flushers gebruiken...

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Wildhagen: Jij hebt geen reden tot klagen, bij jou worden dagelijks 2.5x zoveel blokjes gesubmit! Gun de andere proxies ook ff een paar blokkies aub....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Uhm, Dsmarty, mag ik jou d'r even op wijzen dat zowel jij, Energy als ik tegenwoordig vrijwel gelijk zijn ? Enkele uitschieters daargelaten dan.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Haha, dit lijkt wel een draadje van de ster.

Wie maakt de beste reclame, die zal ook de meeste blokjes krijgen.

(tips: stats updaten elke min/ snelle verbindingen)

Go proxy beheerders Go!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Naja een proxy is tog wel af te raden hoor. Die van dennism namelijk, omdat ie zo'n kutprovider heeft geloof ik. Heeft de MF6 al erg veel blokjes gekost, hier zijn de mijnen die ik miste door de packetloss van @home, en ik ben geen superflusher ofzo. Toch zonde.
En sorry dennis. Geen harde gevoelens natuurlijk, maar ok.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
Dsmarty,
ps: Ben net terug uit ziekenhuis.. hoefde niet te blijven.. kan alleen nog niet lopen.
Heb nog nooit een smarty zien lopen, wel een M&M.
Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/confused.gif

• Dennism
  • Nu online
ruben: das dus alleen de blokjes van 14 juli 8.00 uur tot 16 juli tegen de avond de rest ligt absoluut niet aan mij noch aan de provider. want daarvoor had ik gewoon bijna geen packet loss. tjek http://212.120.105.157/linestats maar.

Ook vind ik niet dat je @home kut kunt noemen omdat ze er nu sinds september hier in totaal een dag of 5 hebben uitgelegen. Het is natuurlijk wel jammer dat de enige grote storing precies nu komt. Maar toen Dsmarty storing had was er volgens mij ook niet zo'n gezijk over.

• RubZie
Dennis, jij noemde @home zelf kut, dus :)
Verder snap ik niet waarom mijn koeien dan zo lelijk fglushen, want die zitten op een netwerk dat aan surfnet zit (op universiteit) dus eh hmz...

• RubZie
code:
1
[18:37] < dennism > @home sucks

Das een peest uit mn #DPC log, dus dennis is een sukkel! ;) :D

• Dennism
  • Nu online
jah duh, toen was ik pissed omdat ik met 56k online moest.

Verwijderd

DSmarty, wat was er dan met je?

• DSmarty
  • Niet online
Gizmo: ;)

Wildhagen: Sorry hoor, maar jouw rate is elke dag stukken hoger dan de mijne... de gemiddelden liggen ook een beetje ver uit elkaar 90mkey tegen 165mkey

Aragorn: I heb even een liesbreuk laten fixen in het ziekenhuis... moest toch een keer gebeuren.

dennism: IK heb in 8 maanden tijd 1 storing gehad (glasvezelbreuk in wijkcentrale). IMHO is dat niet veel...

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Als iemand me kan uitleggen hoe ik dat moet instellen (vind die menu's zo onoverzichtelijk) dan wil ik best meesparen voor de MF.

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Je kan ook handmatig je *.ini bestan aanpassen :

Bij DNetc client :

Verander onder het kopje networking de hieronder vermelde waarden :

[networking]
autofindkeyserver=no
keyserver=proxy.dsmarty.com

Dan gaat hij ipv naar een dnt server naar de proxy van dsmarty ...

Als je een eigen proxy hebt kan je onder het kopje keyserver de volgende zaken aanpassen :

[KeyServer]
ipaddress=proxy.dsmarty.com
port=2064

succes.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Bob|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ga het toch maar weer es proberen op dpc.linuxers.nl Dennis. Door de slechte bereikbaarheid de laatste tijd heb ik zelf een proxy opgezet en daarop geflusht, maar dan ziet niemand hoeveel blokjes ik wel niet spaar :))

• DSmarty
  • Niet online
Mocht dat niet lukken: Probeer dan maandflush.keyserver.org eens. Misschien is deze proxy beter bereikbaar voor jou.!
stats kan je vinden op http://maandflush.keyserver.org en voor OGR op http://maandflush.keyserver.org/ogr

Poorten: 2064 (standaard), 21 en 8080
Pagina: 1