PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
The devil is in the details.
CD is kennelijk weer een beetje 'in' na die update
[ Voor 15% gewijzigd door Glashelder op 16-04-2003 17:02 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Je kunt het ook gewoon downloaden op http://tx3.us.unitedadmins.com/cdeath.php
tvw
Zoals je al in m'n openingspost kunt lezen:
Dit is het probleemAls je het niet aan hebt staan wordt je gekicked
- Als ik (jullie ook ) het wel aan heb staan en ik kom een server tegen die het niet heeft, wordt ik alsnog gekicked
Ik wil niet cheating, alleen prefereer ik een proggie dat je niet zelf hoeft te starten, zoals HLGuard bijvoorbeeld
"UK2 Police" komt dan achter je aan
Maargoed, waar ik een paar maanden geleden gebanned werd, ben ik nu nog steeds gebanned
whahahaha, LOL!!!!!!!
[ Voor 33% gewijzigd door Glashelder op 16-04-2003 20:20 ]
Verwijderd
wist ik veel wat het was
Op Strikerz moeten ze eerst eens normale admins opzoeken, en de huidige admins wegschoppen, eigenwijse **k*ls zijn het...
Aap!
strikerz admins zijn liev!harmageddon schreef op 17 april 2003 @ 00:20:
[...]
Op Strikerz moeten ze eerst eens normale admins opzoeken, en de huidige admins wegschoppen, eigenwijse **k*ls zijn het...
gamecity zuigt! daar ben ik zelfs een keer gebanned omdat ik zou cheaten... dream on!
[ Voor 16% gewijzigd door BaBBeloedie op 17-04-2003 14:19 ]
Verwijderd
Daarnaast weet ik niet precies wat dat progje met/op mijn PC doet, ja, cheats zoeken, maar wie weet zit het informatie over mijn PC door te sturen ofzo...
Strikerz heeft inderdaad van die gay ass admins die je bannen als je de GoT tag een seconde te lang in je naam hebt staan omdat hun zielige clannetje die tag gebruikt.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 09:41 ]
LOLBaBBeloedie schreef op 17 April 2003 @ 08:15:
[...]
strikerz admins zijn liev!
gamecity zuigt! daar ben ik zelfs een keer gebanned omdat ik zou cheaten... dream on!
Babbel en cheaten....
Ik ben nog nooit een CD server tegengekomen, maar ik speel dan ook meestal op een aantal vaste servers [games-on.nl , XS4all en wat losse meuk :)]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
btw, de enige server in me serverlist met CD is jolt militia only, en daar speel ik sinds cd niet meer... hekel aan telkens uit cs gaan en cd aanzetten enzo.
Ennum, ik regular op strikerz.net... een beste server hoor, admins zijn ook wel te pruimen, als je je normaal gedraagt iig. Geen puberaal gedrag gewenst dus.
Btw !ME!, wa's je alias op games-on dan?
Liquid Lizard, ben jij zo lame dan om hun tag te misbruiken?
[ Voor 8% gewijzigd door TGEN op 18-04-2003 03:09 ]
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Choeso jei! \o/
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dus wordt alleen gestart indien nodig
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN