Verwijderd

het leuke aan deze mod is dat het zowel mooi als praktisch is, want dat aspect zien veel modders nog wel eens over het hoofd
[ Voor 5% gewijzigd door SmauG op 16-04-2003 17:00 ]
Verwijderd
tis mooi maar waarom een muis mat? ik gebruik sinds de intellimouse explorer 1.0 al geen muismat meer
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Misschien niet op de randjes nee, maar dan hou je hem toch in het midden... de mijne schuit nooit zoveel hoor.. (vrij hoge sensitivity)GGS_VR6 schreef op 16 april 2003 @ 17:01:
Tis wel fun ja, tenmisnte meer voor de show. Kzou het zelf niet willen hebben, me optische zal er toch nie zo goed op reageren denk ik
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Plexi met glitters ofzo
Dan nog, glitters vind je optische muiske ook niet fijn, ik heb toch de allerbeste ervaringen met effen ondergrond.An00bis schreef op 16 April 2003 @ 20:47:
Ik dacht eerst van sinds wanneer werken optische muizen op plexi glas, maar toen zag ik de how-to en zag dat het niet gewoon plexi was
Plexi met glitters ofzo
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
edit: dat plexi zal mischien wel van een snijplank ofzo zijn
[ Voor 18% gewijzigd door _ferry_ op 16-04-2003 21:12 ]
Zelfde materiaal als de Ratzpadz (of hoe je het ook schrijft). Dus het is echt niet gewoon snijplank spul.
If it aint broke, fix it till it is!
Zet je je trackbal toch gewoon op die mat.
Het hoeft niet functioneel te zijn, het staat gewoon stoer.
Ik bedoel, cases met een plexiglas zijwand, en een CCFL er in zien er ook stoer uit, maar voegen toch ook weinig toe aan de prestaties van je systeem?
OK, als je er extra fans in zet, en rounded cables gebruikt zal je systeem koeler blijven, maar de zijwand en CCFL voegen niets toe, het staat wel stoer.
er zitte nog altijd reliëf en spikkels op het oppervlak en in de mat zelf ook, waar denk ik ook het blauwe licht op weerkaatst/brouwerpower schreef op 17 april 2003 @ 14:14:
Heeft de muis eigenlijk geen last van het licht dat de mat uitstraald? Ik kan me voorstellen dat hij daardoor ook beïnvloed wordt als je te dicht bij de rand komt...
If it aint broke, fix it till it is!
Misschien dan tijd om over optisch over te stappen. Zelf hou ik niet zo van een trackbalmuis, het idee om te rollen enzo bevalt me niet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Praktisch? heb jij soms moeite om je muismat in het donker te vindenMax Groove schreef op 16 April 2003 @ 17:00:
vooral dit plaatje is erg mooi![]()
[afbeelding]
het leuke aan deze mod is dat het zowel mooi als praktisch is, want dat aspect zien veel modders nog wel eens over het hoofd
Verwijderd
Ik heb ook een optische muis. Alleen ik kreeg er een beetje pijn in mijn hand van, dus wilde ik een ander aanwijsapparaat hebben. Echter, als ik spelletjes ga doen, neem ik gewoon weer mijn muis natuurlijk.GGS_VR6 schreef op 17 April 2003 @ 14:22:Misschien dan tijd om over optisch over te stappen. Zelf hou ik niet zo van een trackbalmuis, het idee om te rollen enzo bevalt me niet
Dat zeg ik....
Zit je daar in de avond te csén kan je je helemaal niet concentreren door dat felle licht dat van je mousepad afkomt.
Of je speelt een spannende enge game, maar je komt niet in de game door dat rotlicht...
Samen staan we sterk!
eeeer echt nietXavier schreef op 18 April 2003 @ 14:38:
Het is geen icemat maar een Everglide Giganta. Zelfde als een RatPadz alleen dan ander vormpje.
dit is een ratpadz en die is dus niet het zelfde
heb er zelf 1 in mijn kast en een ratpadz liggen.
Dus ik weet wel zeker dat die 2 hetzelfde zijn alleen ander vormpje en andere tekst.
xavier wat vind jij fijner de everglides of de ratpadz ??
Everglide, vind de vorm wat lekkerder. Kwa structuur zijn ze hetzelfde, dus dat maakt niks uit.The_Resetter schreef op 19 April 2003 @ 00:16:
offtopic:
xavier wat vind jij fijner de everglides of de ratpadz ??
Maar de Everglide waar het in dit topic gaat is anders. Ander structuur. Ander kleurtje.