Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat nou muismat mod. Check this.

Pagina: 1
Acties:

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/article/108/16.jpg

Dit ziet er echt vet uit. :D

Check de how-to hierzo:
Bit-tech article

Verwijderd

wh0000t idd zeer 1337 maar wel irritand op ten duur want je gaat je er echt aan ergeren of kan je hem uitzetten ?? maar tziet er wel uber geil uit

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Stoer gedaan ja! Maar t gloeit alleen in het donker en overdag zal je er weinig van zien. De lichtopbrengst van zo'n glowwire valt me best tegen...

System specs

• Max Groove
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 15:04
vooral dit plaatje is erg mooi :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/article/108/14.jpg

het leuke aan deze mod is dat het zowel mooi als praktisch is, want dat aspect zien veel modders nog wel eens over het hoofd

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
OWH MY GOD! dat is nog eens een flexe muismat... een gemodde everglide giganta :9~

[ Voor 5% gewijzigd door SmauG op 16-04-2003 17:00 ]

Verwijderd

ziet er wel geinig uit maar zou je gewoon niet alles zelf kunnen maken? met plexiglas en dan polijsten en hetzelfde als daar op die site staat? (kheb het niet gelezen misschien staat het er wel :) )

tis mooi maar waarom een muis mat? ik gebruik sinds de intellimouse explorer 1.0 al geen muismat meer :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Tis wel fun ja, tenmisnte meer voor de show. Kzou het zelf niet willen hebben, me optische zal er toch nie zo goed op reageren denk ik

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
GGS_VR6 schreef op 16 april 2003 @ 17:01:
Tis wel fun ja, tenmisnte meer voor de show. Kzou het zelf niet willen hebben, me optische zal er toch nie zo goed op reageren denk ik
Misschien niet op de randjes nee, maar dan hou je hem toch in het midden... de mijne schuit nooit zoveel hoor.. (vrij hoge sensitivity)

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 21:56

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

wat kost zo'n muis mat ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
zooow, zit er super coool uit, helaas heb ik er nix aan, want ik heb een optische muis, die doet et overal perfect op

One World Concepts

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik dacht eerst van sinds wanneer werken optische muizen op plexi glas, maar toen zag ik de how-to en zag dat het niet gewoon plexi was :)

Plexi met glitters ofzo :)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

An00bis schreef op 16 April 2003 @ 20:47:
Ik dacht eerst van sinds wanneer werken optische muizen op plexi glas, maar toen zag ik de how-to en zag dat het niet gewoon plexi was :)

Plexi met glitters ofzo :)
Dan nog, glitters vind je optische muiske ook niet fijn, ik heb toch de allerbeste ervaringen met effen ondergrond.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ziet er echt wel gaaf uit, ik heb een gezandstraalde, met dat gastje erop van max-payne /3d mark, maar ik zit eigenlijk tegenwoordig zonder muismat

edit: dat plexi zal mischien wel van een snijplank ofzo zijn

[ Voor 18% gewijzigd door _ferry_ op 16-04-2003 21:12 ]

• Xavier
  • Niet online
Hij is een gewone Everglide mat hoor.
Zelfde materiaal als de Ratzpadz (of hoe je het ook schrijft). Dus het is echt niet gewoon snijplank spul.

• Venxir
  • Laatst online: 11:46
ik las het gisteren ook en ik vind het een zeer mooi gemodde Everglide optical mousemat.En hij blijkt nog een goed te presteren ook.Maar wat wil je Everglide is volgens mij wel goed, ik heb er zelf alleen nog nooit eentje gehad :P

If it aint broke, fix it till it is!

Verwijderd

GRRRR ik heb een trackball >:(
;)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Boeien...
Zet je je trackbal toch gewoon op die mat.
Het hoeft niet functioneel te zijn, het staat gewoon stoer.
Ik bedoel, cases met een plexiglas zijwand, en een CCFL er in zien er ook stoer uit, maar voegen toch ook weinig toe aan de prestaties van je systeem?
OK, als je er extra fans in zet, en rounded cables gebruikt zal je systeem koeler blijven, maar de zijwand en CCFL voegen niets toe, het staat wel stoer.

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 20:55
Heeft de muis eigenlijk geen last van het licht dat de mat uitstraald? Ik kan me voorstellen dat hij daardoor ook beïnvloed wordt als je te dicht bij de rand komt...

• Venxir
  • Laatst online: 11:46
brouwerpower schreef op 17 april 2003 @ 14:14:
Heeft de muis eigenlijk geen last van het licht dat de mat uitstraald? Ik kan me voorstellen dat hij daardoor ook beïnvloed wordt als je te dicht bij de rand komt...
er zitte nog altijd reliëf en spikkels op het oppervlak en in de mat zelf ook, waar denk ik ook het blauwe licht op weerkaatst/

If it aint broke, fix it till it is!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 12:39:
GRRRR ik heb een trackball >:(
;)
Misschien dan tijd om over optisch over te stappen. Zelf hou ik niet zo van een trackbalmuis, het idee om te rollen enzo bevalt me niet

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Max Groove schreef op 16 April 2003 @ 17:00:
vooral dit plaatje is erg mooi :9~

[afbeelding]

het leuke aan deze mod is dat het zowel mooi als praktisch is, want dat aspect zien veel modders nog wel eens over het hoofd
Praktisch? heb jij soms moeite om je muismat in het donker te vinden :?

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 17 April 2003 @ 14:22:Misschien dan tijd om over optisch over te stappen. Zelf hou ik niet zo van een trackbalmuis, het idee om te rollen enzo bevalt me niet
Ik heb ook een optische muis. Alleen ik kreeg er een beetje pijn in mijn hand van, dus wilde ik een ander aanwijsapparaat hebben. Echter, als ik spelletjes ga doen, neem ik gewoon weer mijn muis natuurlijk.

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
maar je moet t wel durven natuurlijk 8)7 ik zou t niet durven om in mijn icemat een gleuf te gaan kerven :Y)

Dat zeg ik....

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 07:15
:r icemats, doe mij maar mijn RatPadz :D

• Xavier
  • Niet online
Het is geen icemat maar een Everglide Giganta. Zelfde als een RatPadz alleen dan ander vormpje.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Wat een rotmousepad...
Zit je daar in de avond te csén kan je je helemaal niet concentreren door dat felle licht dat van je mousepad afkomt.
Of je speelt een spannende enge game, maar je komt niet in de game door dat rotlicht...

Samen staan we sterk!

• The_Resetter
Xavier schreef op 18 April 2003 @ 14:38:
Het is geen icemat maar een Everglide Giganta. Zelfde als een RatPadz alleen dan ander vormpje.
eeeer echt niet :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~resetter/DSCN0001.JPG

dit is een ratpadz en die is dus niet het zelfde :P O-) O-)

• Xavier
  • Niet online
Everglide Gigante hebben ander vormpje en zijn er in andere kleurtjes.
heb er zelf 1 in mijn kast en een ratpadz liggen.
Dus ik weet wel zeker dat die 2 hetzelfde zijn alleen ander vormpje en andere tekst.

• The_Resetter
iig weer een euvel de wereld uit ;)

offtopic:
xavier wat vind jij fijner de everglides of de ratpadz ??

• Xavier
  • Niet online
The_Resetter schreef op 19 April 2003 @ 00:16:
offtopic:
xavier wat vind jij fijner de everglides of de ratpadz ??
Everglide, vind de vorm wat lekkerder. Kwa structuur zijn ze hetzelfde, dus dat maakt niks uit.
Maar de Everglide waar het in dit topic gaat is anders. Ander structuur. Ander kleurtje.
Pagina: 1