Wat ik wil is dit: om een bepaalde tijd een email versturen. Dat wil zeggen, ik typ em nu, stuur em online ofzo (dus mijn pc kan uit) en de ontvanger krijgt em pas over 3 uur ofzo. Hoe ga ik dit flikken?? Weten jullie daar een programma/website voor?
in outlook kun je in de opties van een mailtje instellen dat hij pas na een bepaalde tijd verzonden wordt.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Als je PC uit moet wordt het wel moeilijk. Misschien dat je iets kan doen met de SMTP server waarmee je het verstuurd?
Maar dat geldt natuurlijk alleen als OL nog draait en dus de PC aan staatblackd schreef op 16 april 2003 @ 17:22:
in outlook kun je in de opties van een mailtje instellen dat hij pas na een bepaalde tijd verzonden wordt.
Anders zal je inderdaad een mailserver zo ver moeten krijgen dat het drie uur gaat duren, je zult dan wellicht aan een eigen mailserver moeten gaan denken. Moet je PC nog aan blijven staan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Draaid er dan geen exchange server achter ?blackd schreef op 16 April 2003 @ 17:22:
ik ben nog steeds zoekende.. Is er neit gewoon een website ergens die dat aanbied? Ik vind nl wel wat php en asp scripts die het zouden moeten kunnen...
Pagina: 1