Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niet inloggen met Phoenix

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij log in bovenaan dan vul ik m'n username en wachtwoord in en dan werkt het niet. Hij reload 'm dan. En dan kom ik bij hetzelfde scherm. Ik weet zeker dat de username/password goed is. Hoe kan dit? Kunnen jullie ff checken in de logs? Is dit een bug? Phoenix 0.5

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Werkt het met andere browsers wel goed? Staat je systeemtijd goed? Cache geleegd?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:24

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik werk hier ook me Phoenix 0.5 werkt hier perfect hoor, dus denk dat het met je instellingen te maken heeft

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 16 April 2003 @ 16:49:
Werkt het met andere browsers wel goed? Staat je systeemtijd goed? Cache geleegd?
Met MSIE wel. Systeemtijd staat goed, cache is er niet omdat ik net 0.5 heb geinstalleerd en daarbij de 0.3 directory heb renamed.

Ja klopt idd de instellingen. Op de een of andere manier stonden cookies uit?!?!? :? vreemd!

Bedankt en sorry voor het nutteloze topic!

(misschien kan GoT ff zeggen dat er hier iets mis is en zo ja wat. Kan de forumsoftware niet zien dat ik geen cookies accepteer?)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 17:19 ]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 17:16:
[...]

Met MSIE wel. Systeemtijd staat goed, cache is er niet omdat ik net 0.5 heb geinstalleerd en daarbij de 0.3 directory heb renamed.
Misschien kan Phoenix nu z'n cookies niet kwijt omdatie misschien nog naar 0.3 pathname zoekt?

Download my music on SoundCloud

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
dominic schreef op 16 April 2003 @ 17:18:
[...]

Misschien kan Phoenix nu z'n cookies niet kwijt omdatie misschien nog naar 0.3 pathname zoekt?
Volgens mij heeft het idd iets met de cookies te maken. Ik kan me herinneren dat ik met Mozilla hetzelfde probleem had na een upgrade van React. In Mozilla moest ik met de Cookie Manager de cookies van Tweakers eruit jassen en alles deed het weer.

Verwijderd

Topicstarter
dominic schreef op 16 April 2003 @ 17:18:
[...]

ja maar als ik Phoenix 0.3 afsluit, de map 'phoenix' rename naar 'phoenix2' en Phoenix 0.5 in exact de nieuwe locatie genaamd 'phoenix' zet, kan dit probleem dan wel voorkomen?

Ik heb nu 'ask before accepting' maar hij vroeg me niet of ik deze cookie van GoT wil accepteren...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

solved

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.