Toon posts:

lampjes in kastje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn midi tower vaarwel gezegd en een big tower genomen alles aangesloten maar ik heb een probleem het lampje van de diskette station blijft branden en is niet te benaderen en verder brand dat lampje van de schijfaktiviteit niet terwijl ik toch alles op het moederbord heb geprikt

• Graaf_slis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 09:54
Je kabel omdraaien misschien...

www.digireflex.nl

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klinkt allemaal als kabels die verkeert om op moederbord/device zitten... >:)

• Oviparous
  • Niet online
typisch geval van ide kabel verkeerd om aangesloten. (Eerste keer spelen met hardware ? B-) ) Even flatcable omdraaien en je diskdrive werkt. Dat je lampje het niet doet... geen idee, misschien die 2 draadjesdingen niet goed op je mobo geplakt?

Och allemaal tegelijk :)

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

mischien is je lampje wel stuk :P

Spelfouten voorbehouden.

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
moet je even 1 van die powerconnectors verlengen en op je letje aansluiten... dan gaat ie waarschijnlijk wel branden..!

Zal alleen een beetke fel zijn >:)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Griffin2k
  • Laatst online: 14-08 22:12
Op dinsdag 21 november 2000 16:43 schreef h3llpspawn het volgende:
ik heb mijn midi tower vaarwel gezegd en een big tower genomen alles aangesloten maar ik heb een probleem het lampje van de diskette station blijft branden en is niet te benaderen en verder brand dat lampje van de schijfaktiviteit niet terwijl ik toch alles op het moederbord heb geprikt
Om alles reacties dus samen te vatten: Je floppydrive! Je moet de connector die in je diskdrive gaat omdraaien ;)

En je HDD-led zoals het heet, je moet de connector op je moederbord omdraaien. Heb ik zo vaak als ik weer eens mijn kassie aan het opruimen ben :P

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Hoe je die kabels nou voortaan goed doet:
Bij de pinnen op je Floppy of cd-rom of wat daat ook moet je naar de 1 kijken. Waar hij dus staat.
Bij de 1 moet de rode draad van je kabel komen.
Pagina: 1