W-Linx Switch begeeft het

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Mijn W-Linx SW-008CM doet niet meer wat hij moet doen. Ik koppelde hem een paar dagen terug af van het thuisnetwerk om hem mee te nemen naar een kleine lanparty. Eenmaal aangekomen wil ik de switch aansluiten maar alle lampjes branden op de switch. (Dit zijn er 17.) Het powerlampje, de 8 LINK/ACT lampjes, en de 8 FDX/COL lampjes. Het ding doet verder gewoon echt helemaal niks. Dus ook niet als ik de voedingskabel eruit haal en die er weer in plug. Het apparaat heeft al een dag+nacht zonder adapter eraan (en zonder netwerkkabels erin) omdat ik dacht dat hij het daarna wel weer zou doen. Tevergeefs.

Iemand een idee? Gekocht bij Alternate trouwens, dus ik ga (als ik hem niet aan de praat krijg) snel contact opnemen met Alternate.

Er zijn echt bijna geen plaatjes van het ding te vinden:

Afbeeldingslocatie: http://www.eteque.de/bilder2/22124.jpg
Deze heb ik

Op de site van W-Linx staat er geen plaatje van de switch die ik heb, ik vrees dat er enkel alleen nieuwe modellen getoond staan.

W-Linx website

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh ja .. en nu :?
Je zet er stroom op, en hij doet niets .. behalve ALLE lampjes aan zetten.
Lijkt me toch echt duidelijk een hardware storing waar je weinig meer aan kunt doen. Gewoon ff mee terug naar de winkel zou ik zeggen.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
ik heb er ook zo een.
werd een keer 's ochtends wakker, zag ineens alle 17 lampjes branden. maar bij mij hielp het door ff de stekker er uit en er in te doen. dat heb je ook al geprobeerd, en maakt weinig verschil...

mischien is het in dit geval een idee om de mensen bij alternate lastig te gaan vallen, volgens mij valt er verder weinig zelf aan te doen

Maak je eigen poll

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Zit er geen reset knop op dat ding waardoor alles gereset wordt :?