Even hopen dat dit topic hier goed staat, andere categorieen kwamen ook niet echt in aanmerking!
Ik ben op zoek naar een goed spamfilter systeem...
Bij voorkeur draait het op een apart systeem als gateway tussen onze Netscreen firewall en Samsung Contact mailserver.
De voorkeur gaat uit naar een UX-based platform maar dit is geen eis.
Aantal gebruikers: ca. 150
Whitelists/blacklists/challenge-response bieden de meeste aanbieders wel, wat ik nog niet heb kunnen vinden is een attachment-type / vandal-file blocking systeem.
Een quarantaine systeem voor verdere review van twijfelgevallen is ook noodzakelijk.
Ik ben al weer een tijdje op zoek maar heb nog niets kunnen vinden wat aan alle eisen voldoet.
Heeft iemand hier ervaring met een pakket wat wel aan deze eisen voldoet?
Ik ben op zoek naar een goed spamfilter systeem...
Bij voorkeur draait het op een apart systeem als gateway tussen onze Netscreen firewall en Samsung Contact mailserver.
De voorkeur gaat uit naar een UX-based platform maar dit is geen eis.
Aantal gebruikers: ca. 150
Whitelists/blacklists/challenge-response bieden de meeste aanbieders wel, wat ik nog niet heb kunnen vinden is een attachment-type / vandal-file blocking systeem.
Een quarantaine systeem voor verdere review van twijfelgevallen is ook noodzakelijk.
Ik ben al weer een tijdje op zoek maar heb nog niets kunnen vinden wat aan alle eisen voldoet.
Heeft iemand hier ervaring met een pakket wat wel aan deze eisen voldoet?
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -