Nadat ik de TV-out faq had doorgenomen kwam ik er nog niet. Ik heb het volgend probleem. Sindskort heb ik een laptop met TV-out. Alleen een S-VHS op een s3 Twister. Als ik deze direct aansluit op de S-VHS poort van de televisie krijg ik keurig beeld. Alleen dit gaat alleen beneden op de televisie. Boven beschikt mijn TV hier niet over en wil deze via een scartblokje (1x S-VHS 3x Tulp) aansluiten. Maar dan krijg ik altijd zwart-wit beeld.
Alle instellingen kloppen, Pal etc. en anders zou de TV-out ook niet direct op de S-VHS werken. Ik zou het S-VHS signaal dus om moeten zetten naar composite o. i. d. , maar een simpel kabeltje dat aan de ene kant S-VHS heeft en aan de andere kan een tulpaansluiting werkt niet. Weet een van jullie toevallig of het omzetten van een S-VHS signaal naar composite mogelijk is en zo ja hoe? Ik kom er namelijk zelf niet uit en heb al redelijk veel geprobeerd
Jasper
Alle instellingen kloppen, Pal etc. en anders zou de TV-out ook niet direct op de S-VHS werken. Ik zou het S-VHS signaal dus om moeten zetten naar composite o. i. d. , maar een simpel kabeltje dat aan de ene kant S-VHS heeft en aan de andere kan een tulpaansluiting werkt niet. Weet een van jullie toevallig of het omzetten van een S-VHS signaal naar composite mogelijk is en zo ja hoe? Ik kom er namelijk zelf niet uit en heb al redelijk veel geprobeerd
Jasper