fuss zn mod
Ik ben eigenlijk al een half jaar aan t prutsen geweest met deze case, maar ik vind ehm nu wel af eigenlijk. Maarja wat is af....je verzint altijd wel weer iets nieuws...
Voorlopig denk ik dat ik ehm maar ff zo laat.
Waterkoeling
Voor mn waterkoeling heb ik de thermaltake set gebruikt, indien ik niet al te veel geld had/heb. Maar naar mijn verbazing koelt het setje zeeer behoorlijk.
Ik heb er wel een soort van blowhole/windtunnel voor gemaakt zodat er direct koude lucht van buiten mijn case door de radiator word geblazen, die er vervolgens ook direct weer uit gaat. Dit leverde een verschil in de radiator zelf van 5 graden op.
Hier een paar fotos van die windtunnel/blowhole (alle zijn klikbaar overigens):
De overige koeling
Voor de koeling van de rest van mn pc heb ik nogmaals 3 80 mm fans gebruikt, waarvan er 2 direct op mijn moederbord blazen. Een outtake fan. En verder nog een 40 mm titan die ik boven op het koelblok van de northbridge heb geschroefd.
Hieronder fotos van de fans in het raam en de 40 mm:
Verdere mods
Voor de rest heb ik, althans vind ik zelf, alle kabels netjes weggewerkt....
Een blauwe en een groene cfl er in geplaats. En een blacklight onder me frontfan gemod wat een zeer stoer effect geeft.
En ook nog handvaten in de bovenkant gemaakt, wat wel zeer praktisch is indien me case best wel zwaar geworden is.
De fancontroller was een kant en klaar ding....indien ik al verscheiden baybussen gemaakt heb waarbij naar verloop van tijd de draadjes weer los gingen, was ik t nu zat en heb dus gewoon een kant en klare gekocht. Wel heb ik al het doorlussen van draadjes (en geloof me dat waren er een hoop) zelf gesoldeerd.
Hier nog wat overige fotos:
Helaas lukt t me niet om echt mooie fotos te maken van de neonlights
.
Nog even de specs:
xp 2100+ @ 2,32 ghz (11 x 210) 1,8 volt
epox 8rda
2x 256 mb ddr pc 2700 infineon @ 2-2-2-5 op 420 mhz
80 gb 8 mb chache WD
tnt 2 (ff tijdelijk, me readeon 9700 pro komt begin volgende week)
En dan als laatste nog even mn temps:
idle: 36 graden de afgelopen dagen is dat 37/38 geworden
stressed: 42/43 wat ook de afgelopen dagen een paar graadjes gestegen is
Wat vinden jullie er van?
Ik ben eigenlijk al een half jaar aan t prutsen geweest met deze case, maar ik vind ehm nu wel af eigenlijk. Maarja wat is af....je verzint altijd wel weer iets nieuws...
Voorlopig denk ik dat ik ehm maar ff zo laat.
Waterkoeling
Voor mn waterkoeling heb ik de thermaltake set gebruikt, indien ik niet al te veel geld had/heb. Maar naar mijn verbazing koelt het setje zeeer behoorlijk.
Ik heb er wel een soort van blowhole/windtunnel voor gemaakt zodat er direct koude lucht van buiten mijn case door de radiator word geblazen, die er vervolgens ook direct weer uit gaat. Dit leverde een verschil in de radiator zelf van 5 graden op.
Hier een paar fotos van die windtunnel/blowhole (alle zijn klikbaar overigens):

De overige koeling
Voor de koeling van de rest van mn pc heb ik nogmaals 3 80 mm fans gebruikt, waarvan er 2 direct op mijn moederbord blazen. Een outtake fan. En verder nog een 40 mm titan die ik boven op het koelblok van de northbridge heb geschroefd.
Hieronder fotos van de fans in het raam en de 40 mm:

Verdere mods
Voor de rest heb ik, althans vind ik zelf, alle kabels netjes weggewerkt....
Een blauwe en een groene cfl er in geplaats. En een blacklight onder me frontfan gemod wat een zeer stoer effect geeft.
En ook nog handvaten in de bovenkant gemaakt, wat wel zeer praktisch is indien me case best wel zwaar geworden is.
De fancontroller was een kant en klaar ding....indien ik al verscheiden baybussen gemaakt heb waarbij naar verloop van tijd de draadjes weer los gingen, was ik t nu zat en heb dus gewoon een kant en klare gekocht. Wel heb ik al het doorlussen van draadjes (en geloof me dat waren er een hoop) zelf gesoldeerd.
Hier nog wat overige fotos:

Helaas lukt t me niet om echt mooie fotos te maken van de neonlights
Nog even de specs:
xp 2100+ @ 2,32 ghz (11 x 210) 1,8 volt
epox 8rda
2x 256 mb ddr pc 2700 infineon @ 2-2-2-5 op 420 mhz
80 gb 8 mb chache WD
tnt 2 (ff tijdelijk, me readeon 9700 pro komt begin volgende week)
En dan als laatste nog even mn temps:
idle: 36 graden de afgelopen dagen is dat 37/38 geworden
stressed: 42/43 wat ook de afgelopen dagen een paar graadjes gestegen is
Wat vinden jullie er van?
edit:
ook wil ik lordhades nog ff bedanken voor het hosten van de pics...
ook wil ik lordhades nog ff bedanken voor het hosten van de pics...