Toon posts:

Philips 48x brander doet het niet correct

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik heb onlangs een philips brander gekocht het is een 48x, 16x, 48x brander. Ik had eerst win 2k waarin de brander perfect werkte, toen ben ik over gestapt op win XP pro. Nu kan mijn brander opeens alleen nog maar op 4x branden, weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen, het is namelijk wel irritant!

Het is een prhilips brander uit de 4800 series, mijn apparaatbeheer geeft de brander aan als philips cdrw48a.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Vr.Gr.

MJB

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Post in elk geval je specs eens.
verder:
staat DMA aan?
is je chipset driver geinstalleerd?
welk brandprogsel gebruik je?
al verschillende media geprobeerd?

Let ook even op de FAQ
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
CPU is een PIII 500 mhz met 512SDRAM de chipset driver is geinstalleerd en gebruik Nero 5.5 en NTI CD-Maker. De cd's die ik nu gebruik om te branden lukte wel onder win 2000 om op 48X te branden. Ik heb net bij het secundair ide kanaal de dma modus aangezet..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je de FAQ's wel doorgenomen eer je dit topic opende? In de FAQ van dit subforum staan namelijk een hoop tips .. FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) :)

Verwijderd

Heb je er al eens aan gedacht om de firmware te flashen?