Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vodafone] 'Gratis' of niet?

Pagina: 1
Acties:

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10 17:59
Kan iemand mij vertellen wat hier van klopt of wat er achter zit?

http://www.fantasygsm.nl/vodafoneactie/vodafoneactie.php

kwam ik net tegen maar vindt de constructie zo krom dat ik het niet vertrouw. Heeft er iemand ervaring met deze winkel en hoe lang bestaan ze al? Dit ivm het terugstorten van het geld, dat ze binnen nu en 10 weken opeens niet meer bestaan ofzo.. je weet maar nooit tegenwoordig met die rare acties.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Klopt op zich wel, je mag na zoveel maanden (4 dus blijkbaar) je abbo naar beneden schroeven, dus dan zet je m op 60 minuten per maand vanaf dan...Maar dan moet je dus ook zeker niet meer dan 60 min. per maand gaan bellen vanaf dan, want anders gaat het behoorlijk in de papieren lopen...Niet echt een lekkere aanbieding als je het mij vraagt...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

ik denk dat ze hopen dat mensen dat juist vergeten aan te vragen, en dan daarop verdienen.
En dat de mensen die dat wel onthouden gewend zouden raken aan 300 belminuten. Afgezien van dat je al n telefoon moet hebben.

eerst kijken dan zeiken

• BuG2FiX
hm dat dacht ik dus ook maar stel nou dat ik inderdaad meer dan 60 bel (120 bijv). dan betaal ik dus de laatste 8 maanden: 60 min extra * 0.30 ct/min * 8 maanden = 144 euro zelf. Met als voordeel dat ik de eerste 4 maanden me helemaal leip kan bellen. ...zucht ik word echt simpel van die tarieven etc.

volgens mij kan ik dan beter gaan voor een sim-only van t-mobile voor 15 euro/maand en 225 minuten? *zucht*

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:49
Ik heb deze info en link al eerder in andere topics gepost, maar je kan dus zelfs winst maken op dit abbo.

flipjevandejam in "Vodafone kosteloos opzeggen??"

"Jouw" shop geeft dus precies de hoeveelheid geld terug die het kost en dus is het gratis, maar er zijn andere shops die nog meer teruggeven dan dat! :)

Klik hier voor meer info!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

kijk eens op www.ikwilgratisbellen.nl , staat een vodafone 300 voor 12.50 per maand, zonder al dat gezeur kun je dan mooi wel 12 maanden zo veel bellen,, :)

• BuG2FiX
kamstra schreef op 16 april 2003 @ 15:23:
kijk eens op www.ikwilgratisbellen.nl , staat een vodafone 300 voor 12.50 per maand, zonder al dat gezeur kun je dan mooi wel 12 maanden zo veel bellen,, :)
Ja maar dan kun je natuurlijk ook na 4 maanden terug naar 120 minuten en kost het je per saldo minder dus (reken zelf maar uit ;) ). Ik bedoel, als je het geld al terug hebt ontvangen kunnen ze het moeilijk terugvorderen oid. lijkt me.

wel creatief is dat ze de aansluitkosten+verzendkosten er niet bij optellen, die moet je dus ook nog even delen door 12 maanden..

[ Voor 12% gewijzigd door BuG2FiX op 16-04-2003 16:53 ]

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:34
De beste aanbieding is de Vodafone 300 van bestelmaar.nl
Als je na 4mnd je abo terugzet op 120min houd je nog €17.50 over :)
Zet je hem terug op 60min, dan houd je zo'n kleine €80 over...

[ Voor 3% gewijzigd door JJapie op 16-04-2003 16:59 ]

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 00:03

Sebastiaan

....

hm, staat dat van 4 maanden ook ergens in de vodafone algemene voorwaarden? Als dat namelijk niet zo is en vodafone wijzigt het dan zit jij mooi vast aan je dure abo.

• flipjevandejam
Het staat inderdaad niet in de AV van Vodafone, maar ze bieden de service wel, mede omdat de andere telco's dit ook doen (KPN Flexibel, Debitel etc.).

Het is aan de andere kant wel zo dat je geen poot om op te staan heb als ze de regeling afschaffen.
Echter waarschijnlijk zal het dan zo zijn dat je tegen een boete oid. het abbo toch terug kan schroeven..

Verwijderd

Kan je het abo naar alle andere abo vormen omzetten? Bij KPN kan het bijvoorbeeld alleen naar het onderliggende abo, is dit hier niet. Dus kan je wel van 300 min naar 60 min stappen?

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 18:35:
Kan je het abo naar alle andere abo vormen omzetten? Bij KPN kan het bijvoorbeeld alleen naar het onderliggende abo, is dit hier niet. Dus kan je wel van 300 min naar 60 min stappen?
Dat kan bij vodafone wel, heb ik zelf ook gedaan, van 240 per maand naar 60, dus dat zal het probleem niet zijn.

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:30
www.fantasygsm.nl is van een collega van mij hier in Groningen, en ik kan je verzekeren dat hij 100% betrouwbaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door Eddos op 17-04-2003 13:20 ]

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Betere tip: zet hem terug op vodafone budget (9 euro) na 4 maanden, en maak winst!

(Moet je geen sms bundel afsluiten, die lopen namelijk je GEHELE contractsduur en kunnen niet icm Budget)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 18:03

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik dacht toch echt dat het downgraden van je abonnement kosten met zich meebracht. Alleen upgraden is gratis... zou het maar even goed uitzoeken

• cornelixnootje1
poep niet, zoals hierboven uit eigen ervaring beschreven, en uit mijn ervaring garandeer ik je dat downgraden gratis is bij vodafone. Niet bij KPN, wel bij vodafone.

Voor de hardnekkigen herhaald:
Wél gratis downgraden bij vodafone.

Enige beperking is dat het pas na 4 maanden kan.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Downgraden zal waarschijnlijk nog een beperking inhouden;
Je mag niet meer gebruiken dan het het abo waar je naartoe downgrade.
Oftewel, de afgelopen 4 maanden mag je niet boven die 60 min per maand gaan.
Ook best een nadeel als je die overige minuten dus moet laten liggen...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Paitor schreef op 17 april 2003 @ 22:52:
Als je het nu over Vodafone heb, dan heb je ongelijk....

Je kan gewoon beginnen met een Vodafone 300 en hem na 4 maanden downgrade naar een 60. ongeacht je gebruik van de eerste 4 maanden.
Zelfs naar een budget van € 9.50, maar dan moet je er geen SMS bundel aan vast plakken

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 17-04-2003 23:03 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• cornelixnootje1
Paitor schreef op 17 april 2003 @ 22:52:
Wat is het toch met al die bazelaars?

Behalve totalitaire ongegronde en nergens op gebaseerde onzin, is dit alles behalve handig voor Vodafone...

• flipjevandejam
Graag wat minder opgefokt reageren Niek

1. De mensen die hier reageren doen dat ook alleen maar om jou en mij van zoveel mogelijk wijsheid te voorzien en doen dit dan dus ook met de beste bedoelingen...
2. Dat zij het niet meteen begrijpen is eerder een teken dat wij het niet duidelijk genoeg "uitleggen", dan dat je het probleem bij hun moet zoeken.... :)

Verder heb je denk ik ongelijk als je zegt dat je terug kunt naar het Budget abbo van Vodafone voor 9.50 per maand aangezien ze dit volgens mij stopgezet hebben.

Je kan dit abbo namelijk volgens mij ook niet meer bestellen, het laagste waar je dan dus ook naar terug kunt schakelen is het 60 min. abbo van 16,50/maand.

• BuG2FiX
Idd ik heb net gekeken en het budget abo bestaat niet meer. Overigens is er een nog strakkere actie:

http://www.bestelmaar.nl/winkel/la/vodafone300zt.html

dan hebben we het dus over 300 minuten per maand voor nog minder dan 10 euro... ook geen gezeur met omzetten enzo. Hoewel, dat kan dan altijd nog mocht je dat willen. maareh, ik betaal nu 20 euro voor 120 minuten bij O2 dus das twee keer zoveel. Als je met bovenstaande link na 4 maanden terug gaat naar 120 minuten (dat is 10 euro per maand goedkoper) dan kun je het zelf wel uitrekenen neem ik aan (bijna 0 euro per maand dus..) hahaha prima!

uhm beetje dubbelpost zie ik nu maar ok, ter info dan :p

[ Voor 7% gewijzigd door BuG2FiX op 18-04-2003 08:48 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Yubs Bug2fix bij Fantasygsm krijg je iets van 320 Euro gestort op je rekening bij www.bestelmaar.nl krijg je iets van 394 Euro... duidelijk dus welke voordeliger is.

Alleen ik heb zelf GEEN ervaring met 1 van beide webshops. Als ik zeker weet dat ik mijn geld krijg, vind ik dit wel een leuk alternatief voor een EXTRA abonnement... Heb toch nog een S45, bestel ik over een tijdje wel ergens een nieuw abonnement met een coole phone

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat ik trouwens niet snap de aansluitkosten zijn 52.50 en op die pagina zetten ze: Aansluitkosten € 26,25 :?

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:34
Bij Vodafone betaal je deze maand 'maar' de helft van de aansluitkosten. Dat is een tijdelijke actie.

Verder kan ik jullie verzekeren dat bestelmaar.nl één van de betere webshops is. Ik heb zelf al meerdere abonnementen bij die lui besteld. Ze leveren snel en betalen op tijd...

• BuG2FiX

• flipjevandejam
Het zou leuk zijn als men voordat men iets post of vraagt eerst even de thread leest, aangezien je dan ook mijn 1e post in deze thread had kunnen lezen :/ :

[rml]flipjevandejam in "[ Vodafone] 'Gratis' of niet?"[/rml]

Hier staat ook een link naar een thread die op het forum van Telecomvergelijker.nl, waar alle vragen zoals ze hier voorbij gekomen zijn al gevraagd en beantwoord zijn!!

:Y)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Iemand die al besteld heeft bij www.bestelmaar.nl?

Ik ga denk ik de 500min. abonnement nemen... dan krijg je net zoveel terug als bij de 300min. (namelijk 393.30). Maar aangezien ik altijd meer bel dan 300min. zou het anders niet voordelig zijn.

Na 4 maanden kan je GRATIS downgraden (ook naar budget). Als ik dan toch op korte termijn een nieuwe phone zou willen... kan ik altijd na 4 maanden downgraden naar budget of 60 min. abonnement en dan maak ik nog steeds een klein beetje winst :) en heb ik ook nog 4 maanden 5 uur gratis kunnen bellen

Abonnementen moeten overigens voor 28e binnen zijn

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12
Ik heb afgelopen week 2 x een Vodafone 300 abonnement besteld bij Bestelmaar. Het eerste abonnement heb ik maandag opgestuurd, op woensdag kreeg ik per mail bevestiging dat het abonnement was goedgekeurd en donderdag kreeg ik de simkaart binnen.

Het tweede abonnement heb ik donderdag verstuurd, gisteren kreeg ik de bevestigingsmail en vandaag zat de simkaart bij de post.

Je hoeft niet thuis te blijven voor de simkaart, met andere woorden: je hoeft er niet voor te tekenen. Ze sturen de simkaaert wel met verhoogd risico, maar vooraf veranderen ze de pincode op de simkaart. De nieuwe pincode op de simkaart krijg je in de bevestigingsmail toegestuurd.

Samenvattend: Ik ben zeer tevreden over Bestelmaar, hier kom ik vaker. :)

Overigens staan alletwee de abonnementen op mijn naam, wel elk op een apart rekeningnummer.
Pagina: 1