Toon posts:

Margeprobleem in Word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een wordbestand met standaard marges (links en rechts 3,17 cm), dat is ook te zien op onderstaand plaatje (het donkergrijze gedeelte).
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.hendriks24/images/marge%20fout.jpg
Maar rechts van die marge is nog iets te zien, en dat witte gedeelte wordt ook 'afgedrukt'. Maar hoe groot dat moet zijn kan ik nergens instellen.
Als ik een nieuw bestand open, dan is die ruimte er niet:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.hendriks24/images/marge.jpg
Hoe kan ik dat wegkrijgen? Als ik het oude bestand in een nieuw bestand plak, dan verschijnt het toch weer opnieuw.
Onderaan heb ik het probleem ook, er verschijnt bij het printen een heel groot stuk wit, terwijl dat niet is ingesteld. Op het scherm ziet het er daar wel goed uit.
Wat en waar moet ik anders instellen?

Verwijderd

Bestand -> Pagina Instellingen? /basic :)

Of je normal.dot trashen..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 14:54:
Bestand -> Pagina Instellingen? /basic :)

Of je normal.dot trashen..
Alles staat al ingesteld op de defaultmargins... Het is ook niet echt de margin, de margin is aangegeven met dat donkergrijze gebied. Het lijkt meer een gutter (bindwit) maar die staat op 0 cm.

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wat je in het eerste plaatje aangeeft is NIET de margin, maar het stuk papier wat je eigenlijk niet wilt hebben. Dus je pijltje staat net ff verkeerd.

Ik ga ff kijken of ik iets kan vinden.

-- == Alta Alatis Patent == --

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:32

Sherlock

No Shit

Hoe staat je papier ingesteld? Wel op A4?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
CoRrRan schreef op 16 April 2003 @ 15:04:
Wat je in het eerste plaatje aangeeft is NIET de margin, maar het stuk papier wat je eigenlijk niet wilt hebben. Dus je pijltje staat net ff verkeerd.

Ik ga ff kijken of ik iets kan vinden.
Dat bedoelde ik ook met het pijltje, dat is inderdaad het gedeelte dat ik niet wil hebben. Ik had alleen niet omschreven wat ik met het pijltje bedoelde, foutje..
JerryH schreef op 16 April 2003 @ 15:05:
Hoe staat je papier ingesteld? Wel op A4?
Jep, op A4. Als ik de liniaal bovenin beeld bij Word 'optel', dan kom ik ook op 21 cm. Dan tel ik dat stuk bij het pijltje dus niet mee...

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Welke versie van Word heb je eigenlijk?

Heb je bij opties -> afdrukken -> Formaat zonodig wijzigen in A4/Letter aangevinkt staan? (sorry, ik heb hier NL versie op het werk)

[ Voor 68% gewijzigd door Sherlock op 16-04-2003 15:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
JerryH schreef op 16 April 2003 @ 15:46:
Welke versie van Word heb je eigenlijk?

Heb je bij opties -> afdrukken -> Formaat zonodig wijzigen in A4/Letter aangevinkt staan? (sorry, ik heb hier NL versie op het werk)
Ja, staat aangevinkt.
Ik heb word 2002 in het engels, maar als je het in het nederlands omschrijft kan ik het wel volgen hoor.

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:55:
[...]
Ik heb word 2002 in het engels, maar als je het in het nederlands omschrijft kan ik het wel volgen hoor.
Sorry, ga zo naar huis. Zal thuis nog eens voor je kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand anders die dit zou kunnen oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er uit!! Er stond op een plaats nog een 'comment' in het verslag. Deze veroorzaakte het verneuken van de layout aan de rechterkant. En, hoe vreemd het ook klinkt, ook aan de onderzijde van de pagina.
Pagina: 1