Toon posts:

MS Word probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben mijn eindwerk aan het maken in MS Word en ik zit met een zeer lastig probleem:
Mijn werk bedraagt nu 12 bladzijden en er staan veel foto's, figuren en vergelijkingen in (die ik heb gemaakt in Mathtype).
Ik was gewoon aan het verder werken en ineens geeft het een foutmeldig dat er niet genoeg geheugen of harde schijf ruimte is om de figuur weer te geven en daarbij verdwijnt meer dan de helft van mijn figuren en vergelijkingen uit beeld
Ik heb nog een dikke 5gig aan schijfruimte en geheugen lijkt mij ook niet echt een probleem.
Is het misschien het intern geheugen van Word ofzo dat te groot wordt?
Wat kan ik hieraan doen? want ik moet dringend kunnen verder werken om het op tijd af te krijgen!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet voldoende geheugen, dan moet je dat aanmaken :+
Raar dat windows dit niet automatisch doet, Windows 2000 vergroot bij mij gewoon m'n pagefile zodra alles vol zit. Welke versie van Windows heb jij eigenlijk? :?

In ieder geval, als het klopt wat hij zegt moet de pagefile groter maken lijkt me voldoende zijn. (Rechterklik My computer > Advanced > Performance > Change en daar de file groter maken en rebooten).
Probeert u dat eerst maar eens. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de pagefile vergroot naar 400-800.
Dat moet toch echt genoeg zijn hoor, mijn word document is slechts 303Kb groot.
Ik heb win xp en 256 mb ram.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16

Reptile209

- gers -

Wat nog wel eens helpt is:
ctrl-a, ctrl-c, ctrl-n, ctrl-v, ctrl-s
Ofwel: alles selecteren en in een nieuw bestand opslaan. Dan wordt de interne structuur van je docje wat beter herschikt. Scheelt nogal eens in ruimte.
Tweede tip: geef in fotosjop je figuren meteen de gewenste afmetingen: als je gaat zitten schalen, sleep je nog steeds het hele bestand mee.

/niet goed gelezen, je hebt maar 300 kB...
Probeer eens een reboot en open hem opnieuw, doet ook wonderen.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar keer opnieuw gereboot, maar geen effect.
Ik heb het zelf al op een andere pc proberen te laden, maar daar geeft hij hetzelfde probleem :(

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:01

lordsnow

I know nothing

*mischien* helpt dit:

Start -> Zoeken -> Alle bestanden en Mappen

type "normal.dot" (zonder de " natuurlijk), klik op Zoeken.

Alle gevonden "normal.dot" bestanden selecteren en verwijderen.

Daarna kijken of Word werkt zoals het hoort.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, het probleem is opgelost :)
Pagina: 1