Toon posts:

Hoelang garantie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eind juli 2001 een hp 930 gekocht, maar die begint er nu al de brui aan te geven. 8)7 Nu heb ik HP gemaild en die zeggen dat ik kan komen ruilen, mits ik nog in de garantie periode zit. Helaas is die natuurlijk, hoe kan het ook anders, voorbij :'(, want dat is bij hp maar 1 jaar. Maar ik heb nou al een paar keer op deze site gelezen dat er minimaal 2 jaar garantie op hardware moet zitten. Kan iemand mij uitleggen hoe dat nu zit en of dat in 2001 ook al zo was en of ik dus eik gewoon m'n printertje mag ruilen?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:47
Die minimum van twee jaar die is, als het goed is, onlangs pas ingesteld (eind 2002 ofzo). Hardware wat voor die tijd is gekocht valt helaas niet onder die regeling, meende ik.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Dat klopt dat is laatst in gesteld 2 jaar garantie dit is een europese wetgeving.
Jij valt hier net buiten maar je kan wel degenlijk gaan klagen je behoort toch zeker 2 jaar zonder problemen met de printer te kunnen werken.
In het verleden is er eens een rechtzaak geweest die philips verloren heeft de rechter concludeerde dat de gebruiker toch zeker mag verwachten van de geleverde T.V dat deze zonder problemen 5 jaar zou werken.

Dus wees brutaal en laat je niet weg sturen. O-)

P.S. rechtsbij stand is nu ook handig kan je gaan schermen met een advokaat. })

Succes :Y)

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0