[PointOfView] ati evaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Topicstarter
Bij salland verkopen ze ze
Iemand ervaringen met POV videokaarten?
ik vind het zowiezo echt een vaag merk want er zijn geen reviews over (de Ati kaarten)en er is nog nooit wat geschreven in GoT erover.

Iemand die em heeft?

point of view website
gelieve alleen te posten als je echt POV ervaringen hebt.
Is het merk goed? de reviews die ik over de 4280 heb gelezen zijn er wel over te spreken. en hoe komt het dat ze hun Ati kaarten niet eens vermelden op hun site? joint venture net als club 3d en powercolor?
Wie weet meer?

Verwijderd

Via Google zijn wel reviews te vinden hoor. Deze kwam ik bijvoorbeeld tegen.

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Topicstarter
Hey die had ik niet gezien idd :) jammer dat mijn italiaans niet zo goed is.
Thanks voor de moeite anyway

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:19
tja, ik heb geen ervaringen met POV met Ati kaartjes, maar wel POV met Nvidia. En heb nergens problemen mee.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

POV ken ik van als 'huismerk' van Bestcom BV. Ze hadden als een van de weinige nederlandse dealers een royale stand op de CeBit2003 (en ook al op de 2002). Prima kaartjes, nooit geen klachten over gehad (ik verkocht ze. Nu niet meer omdat het verdere assortiment van Bestcom niet voldoet aan mijn vraag).

http://www.pointofview-online.com/reviews/index.php

hier staan een aantal reviews

Sorry: zijn alleen Nvidia reviews :o Heb nog ff op de site van Bestcom gekeken en ook daar is `t alleen maar Nvidia!

[ Voor 17% gewijzigd door yeroen1979 op 16-04-2003 16:56 ]

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Topicstarter
ehm
Point of View is one of Europe's leading brand names in video graphic cards. Point of View prides itself in being a brand associated with quality, reliability and after-sales service.

Point of View products can be supplied to customers almost immediately. There are rarely ever any supply shortages. This is because we have direct contact and very good relationships with our production partners in Asia. We also have the ability to communicate in several languages.

At the end of last year Point of View became an NVIDIA Authorized Distribution Partner. It is a partnership that will not only benefit Point of View and NVIDIA, but just about everybody we do business with. Both our distributors and end-users will have the assurance of two highly reputable brand names.
Ik vermoet dat die kaarten ergens anders vandaan komen. ze noemen Ati niet eens op hun site.

weet iemand Iemand die speculeert dat ze bij albatron horen
maar albatron verkoopt geen Ati.

nou zal je denken wat boeit dat nou een kaart is een kaart maar ik wil specs hebben. merk van het geheugen etc.

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

anders moet je ff een mailtje naar POV sturen of anders naar info@bestcom.nl. Lijkt me de beste/snelste oplossing!

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Topicstarter
jah kun je weleens gelijk ik hebben.
Ik zal een mailtje sturen en indien gewenst post ik het wel ff in deze topic!

Afbeeldingslocatie: http://www.azpoint.net/img/articoli/Image5ddd.jpg
heeft iemand goeie ogen >:) hij is wel mooi

[ Voor 33% gewijzigd door -Nexus op 16-04-2003 17:14 ]

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

POV NVidia GF4 mx doet het prima hier, geen bijzonderheden. Geen ATI maar toch, ik neem aan dat het een fatsoenlijk merk is.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
IK heb een Point of View Radeon 8500LE kaartje gekocht, toevallig ook van Salland Automatisering en ik heb van dat kaartje wel genoten hoor :)

Support via de site is wat magertjes ( BIOS updates oid nergens te bekennen ), maar de performance van de kaart was gewoon goed zoals ik wel van een 8500LE kon verwachten.

Alleen heb ik het idee dat de fannetjes niet van de beste kwaliteit waren. Na een tijdje begonnen ze soms een beetje snerpend geluid maken.... ff aan het voedingsdraadje trekken en het was weer weg :?

Overclocken kon ik er niet al te veel mee, maar ik denk dat je dan gewoon wat heatsinks op de mem moet plakken als dat dan nog niet gedaan is :)

C:\>_

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk eens in het Radeon-topic: -= Radeon Topic - Deel 65 =-
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.