Ja is een beetje vreemd maar ik zoek een deffecte of werkende laptop accu voor de compaq armada m300. alleen niemand die zo een ding 2ehands te koop zet natuurlijk. Een nieuwe accu vind ik teveel geld (ca 150 euro). Daarom zoek ik een andere accu die eventueel deffect is (dan kan ik de cellen vervangen) maar waar vind ik zoiets?
Verwijderd
Laatst naar beursje in eindhoven geweest, en daarvoor ook in tilburg.. daar heb ik er verschillende gezien.
ja een computerbeurs is misschien wel een goed idee ja. enig idee bij wat voor soort kraampjes ik dan moet zijn?
Verwijderd
Hoi Savale,
Als je mij kan vertellen hoe ik de cellen van een defecte accu kan vervangen en wat de kosten daarvan zijn, dan kan ik je wellicht, tegen een geringe vergoeding, een defecte accu bezorgen.
groet,
engelbert.
Als je mij kan vertellen hoe ik de cellen van een defecte accu kan vervangen en wat de kosten daarvan zijn, dan kan ik je wellicht, tegen een geringe vergoeding, een defecte accu bezorgen.
groet,
engelbert.
Heren, zijn jullie er nog uit gekomen hoe je een m300 accu kunt maken. Ik zit ook met een defecte accu.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Had je niete beter kunnen mailen denk niet dat deze mannen nu nog in dit topic kijken. Van asavale staat ie in zijn profiel.
Pagina: 1