[nfs3] geen direct3d

Pagina: 1
Acties:

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-02 11:55
Ik kreeg laats weer even zin om NFS3 te spelen.
Deze dus geinstalled. WinXP, AMD athlon 2000+ , 1gb Ram, video: Nvidia geforce 4 MX420.
Maar als ik de 3d setup uitvoer zegt ie dat ik alleen softwarematig 3d kan krijgen.
Waarschijnlijk kent hij mijn videokaart niet, omdat die na zijn tijd is gekomen.
Maar volgens mij is daar wel een patch voor gekomen.
Ik heb echt overal gezogt, maar niks kunnen vinden.
Dus mijn vraag: is er een patch voor en waar is die dan te vinden???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Meestal als je geen Direct 3D kan kiezen is dat op te lossen door nieuwe drivers voor je videokaart te downloaden. Download de 43.45 Detonators eens van www.nvidia.com en kijk of het werkt :)

The devil is in the details.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Ik kon zelf NFS3 ook nooit in direct3d spelen op mijn ouwe GeForce2mx, voor NFS4 en NFS:PU was er zelfs een patch uitgekomen geloof ik.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

je moet ff naar videosettings en die op hardware zetten
(in windows -> programa enz.)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 15:37:
je moet ff naar videosettings en die op hardware zetten
(in windows -> programa enz.)
Topicstarter: Maar als ik de 3d setup uitvoer zegt ie dat ik alleen softwarematig 3d kan krijgen.

Download my music on SoundCloud

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-02 11:55
MaRc0 schreef op 16 april 2003 @ 15:03:
Meestal als je geen Direct 3D kan kiezen is dat op te lossen door nieuwe drivers voor je videokaart te downloaden. Download de 43.45 Detonators eens van www.nvidia.com en kijk of het werkt :)
Misschien dat het hier aan ligt, maar dan speel ik NFS3 wel niet meer, vind 22 MB een beetje veel om te downloaden met ISDN verbinding, als ik dan nog niet zeker weet of het daar aan ligt. maar iig bedankt

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je blijft gamen met de standaard Windows XP drivers loop je vroeg of laat sowieso tegen problemen aan, je doet er goed aan als je je dus alvast maar voorberijd om 22 9 MB binnen te halen. :+

Als ik over je probleem search vind ik dat je een NFS3 Direct3D patch moet installeren, dit zou het ook kunnen zijn. Ik heb alleen geen link hiervan kunnen vinden.

Overigens, een foutje wat sommige mensen nog wel maken. Als je wilt Direct3D kunt kiezen, maar hij geeft een waarschuwing aan, negeer deze waarschuwing gewoon en geef aan dat je wel Direct3D wilt gebruiken.

🌞🍃

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Mich007 schreef op 16 April 2003 @ 16:45:
[...]

Misschien dat het hier aan ligt, maar dan speel ik NFS3 wel niet meer, vind 22 MB een beetje veel om te downloaden met ISDN verbinding, als ik dan nog niet zeker weet of het daar aan ligt. maar iig bedankt
Ik denk dat je naar de verkeerde versie kijkt. De rechtse is inderdaad 22 MB, maar die versie die er links naast staat is beduidend kleiner. Namelijk 8,75 MB, misschien is dat wel te doen met ISDN :)
Hier is een directe link ;)

The devil is in the details.

Pagina: 1