Mijn stagebedrijf heeft verschillende offertes aangevraagd voor nieuwe pc's. Een van de aanbieders beweerde dat het ECS moederplankjes beter samenwerken en betrouwbaarder zijn dan bijv. gigabyte of MSI met AMD. De ervaring van de aanbieder was dat ze ecs nog nooit terug hebben moeten sturen of vervangen terwijl ze met gigabyte en MSI alleen maar dergelijke problemen tegen kwamen.. wat ik nu zo raar vind is dat ik nog geen enkel serieuze tevredenheid topic over ecs heb gevonden. ook mijn stagegoeroedictator aka Eärendil heeft hierover een uitgesproken mening: KUT
, we vonden het beide nogal vreemd dat de desbetreffende aanbieder hier zo tevreden over te spreken was. Ook het prijsverschil vonden wij dan eigenlijk een discussie waard, aan gezien goeroe netjes moest blijven aan de telefoon en alleen met gekke bekken mij duidelijk kon maken wat hij ervan vond hebben wij het er niet over gehad met de aanbieder.
Dit zijn ff wat pics.. dit zijn overgrens niet de mobos waar het precies over ging. het ging namelijk over UN ECS mobo, UN MSI mobo en UN Gigabyte mobo.
ECS

MSI

Gigabyte

Nu de vraag:.... Wat zijn jullie ervaringen met ECS [elite-group]?? en zijn ze zoals de aanbieder
zegt echt beter??? Wij hebben hier dus niet volop vertrouwen in.
Dit zijn ff wat pics.. dit zijn overgrens niet de mobos waar het precies over ging. het ging namelijk over UN ECS mobo, UN MSI mobo en UN Gigabyte mobo.
ECS

MSI

Gigabyte

Nu de vraag:.... Wat zijn jullie ervaringen met ECS [elite-group]?? en zijn ze zoals de aanbieder