Toon posts:

Freelancer, filmpje hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In freelancer hapert het introfilmpje op mijn laptop. Op zich geen probleem, want het spel doet het best goed, alleen vraag ik me af waar het aan ligt. Op mijn desktop draait het perfect en mijn laptop is sneller dan mijn desktop.

Laptop:

Promedion 5600
intel p4 2,4GHz
512MB DDR
40 gb 5400RPM
ATI mobility radeon 9000
cd-rw/dvd combo
Win xp pro

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Schakel eens zoveel mogelijk uit als je gaat spelen, misschien zit je geheugen te vol als je het spel opstart. En kijk eens naar je swapfile, op laptops zijn die meestal niet al te groot, wat kan zorgen dat je geheugen snel vol zit en alles langzamer gaat.
Maar als het in het spel niet hapert zou ik me er eigenlijk geen zorgen over maken :)

The devil is in the details.

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025

ALF

met welke player speel je het af?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
neo643 schreef op 16 April 2003 @ 16:33:
met welke player speel je het af?
Als je wat aandachtiger had gelezen had je misschien bedacht dat hij eerst het voorfilmpje bekijkt als hij het spel opstart en dan gaat spelen ;)
Hij speelt 'm dus niet af in een player.

The devil is in the details.

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025

ALF

oops sorry

uhm... zoiets he ik ooit gehad met driver!!
maarja toen lag het aan de videokaart

[ Voor 82% gewijzigd door ALF op 16-04-2003 16:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 16 april 2003 @ 15:05:
Schakel eens zoveel mogelijk uit als je gaat spelen, misschien zit je geheugen te vol als je het spel opstart. En kijk eens naar je swapfile, op laptops zijn die meestal niet al te groot, wat kan zorgen dat je geheugen snel vol zit en alles langzamer gaat.
Maar als het in het spel niet hapert zou ik me er eigenlijk geen zorgen over maken :)
Ik maak me er inderdaad geen zorgen over, het hapert ook niet in h et spel. Maar daarom wil ik juist weten waar dat aan kan liggen. Dat filmpje is zo zwaar niet. Met die specs moet dat makkelijke kunnen. Ik draai het ook als eerste als ik opstart, dus het geheugen zit niet vol. Windows staat er pas op, omdat de laptop net nieuw is. Het zal wel aan de videodrivers liggen ofzo, ik zal eens de nieuwste radeon drivers downen, maar volgens mij heb ik die al. :(. Maar geen man overboord, als het spel maar speelt. Ik kan er gewoon niet tegen snappie?

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ati mobility, heb ik ook :( gebruikt shared geheugen en is rete traag. het kan dus niet sneller :|

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Die filmpjes zijn gewoon een .wmv, te vinden in je Freelancer\DATA\MOVIES map :)
Ik denk dat Freelancer gewoon de Wnndows Media Player API gebruikt om het af te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 18-04-2003 11:33 ]

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-01 14:43

Nickbn

Betrokken

ik heb eenzelfde soort probleem ook. maar dan met generals. het enige wat ik weet dat die filmpjes in BIK formaat zijn en kunnen worden afgespeeld door programma "bink and smacker"
in dat programma zelf kun je hem haperloos afspelen, kan ik garanderen, enkel ik heb nog geen oplossing gevonden om ingame sneller te laten lopen, eventueel de DLL verwisselen? Binkw32.dll :P
Pagina: 1