vraag mbt topic toegang tot HK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic ([rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-10.000***[/rml])
Had ik een topic geopend in SeM, omdat ik zag dat er verder geen enkele stond ging ik er vanuit dat die gemoved of iig niet voor de rest zichtbaar zouden zijn. Zo ook de mijne, een paar minuten later verdween hij. En dan nu uiteindelijk de vraag: en nu? (in het topic staat wachten), maar wat is de afhandeling verder? Krijg je bericht als je HK weer in mag, krijg je bericht als je afgewezen ben? Hoelang gaat het ongeveer duren? Wanneer kan ik aan de bel trekken als er naar mijn gevoel iets mis gaat?

Dus mijn verzoek/vraag komt er opneer dat het mij in ieder geval niet duidelijk is wat er nu precies gaat gebeuren.

Bedankt iig voor de genomen moeite, ik hoop dat ik het een beetje begrijpbaar verwoord heb, want ik denk niet dat ik de enige ben met deze vragen (al zie ik geen ander topic met dezelfde vraag of ik moet natuurlijk verkeerd zoeken)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Staat er toch allemaal vrij duidelijk in. Tijd: ongeveer week. Uitslag: via pushmessage als "ja", via mail als "nee". Kwestie van het topic lezen waar je zelf naar verwijst.

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter Tinus op 16-04-2003 11:51 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 11:21

Dido

heforshe

Je topic zal trouwens naar General Chat Crewforum worden verplaatst, dus als je er niet meer in kunt: dan issie in behandeling. Je uitkomst krijg je wel per pushmessage door als je toegang krijgt, als je geen toegang krijgt, krijg je een mailtje met uitleg.
Wat wil je weten dat hier niet staat?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Dido schreef op 16 april 2003 @ 11:58:
[...]

Wat wil je weten dat hier niet staat?
Ik zie nu dat ik een andere zie dan ik gelezen heb, die van mij ging van 0-5000, en niet tot 10.000, maar zal er waarschijnlijk wel overheen gelezen hebben (hoewel ik het wel 2 keer gelezen heb).

Er staat waarschijnlijk een week, maar het kan evengoed mis gaan of een maand duren.
Ik hou van ontvangstbevestigingen, ik weet dat dat niet altijd kan, maar had in dit geval wel makkelijk geweest.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
MeNTaL_TO schreef op 16 April 2003 @ 12:04:
[...]

Ik zie nu dat ik een andere zie dan ik gelezen heb, die van mij ging van 0-5000, en niet tot 10.000, maar zal er waarschijnlijk wel overheen gelezen hebben (hoewel ik het wel 2 keer gelezen heb).

Er staat waarschijnlijk een week, maar het kan evengoed mis gaan of een maand duren.
Ik hou van ontvangstbevestigingen, ik weet dat dat niet altijd kan, maar had in dit geval wel makkelijk geweest.
Zodra je topic gemoved is, is dat eigelijk de bevestiging. En een maand zal het echt niet duren hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat topic waar t instaat vind ik persoonlijk ook wat onduidelijk, niet dat t nut heb voor mij ( 3x ow ) en k mis de hk soms best wel eens. met name ik de latere uren was het daar altijd wel gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 12:16:
dat topic waar t instaat vind ik persoonlijk ook wat onduidelijk, niet dat t nut heb voor mij ( 3x ow ) en k mis de hk soms best wel eens. met name ik de latere uren was het daar altijd wel gezellig
Leg mij 's uit wat er onduidelijk aan is? Hele topic lezen is wel een vereiste :)
Wouter Tinus schreef op 16 April 2003 @ 11:50:
Staat er toch allemaal vrij duidelijk in. Tijd: ongeveer week. Uitslag: via pushmessage als "ja", via mail als "nee". Kwestie van het topic lezen waar je zelf naar verwijst.
Die tijd is inmiddels iets langer: +/- 2 weken :)

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 16-04-2003 12:45 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 16 april 2003 @ 12:41:
[...]

Leg mij 's uit wat er onduidelijk aan is? Hele topic lezen is wel een vereiste :)
[...]

Die tijd is inmiddels iets langer: +/- 2 weken :)
ja ok, maar sommige stukjes moet je wel een paar keer lezen imo maar goed jullie kunnen er anders over denken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar waaruit wordt zoon user idee aangemaakt
stel dat je boven de 10000 zit kom je er dan nooit op
dus waaruit wordt zoon user id aangemaakt???
of kan ik dat er ook uithalen ik kan het niet helemaal meer begrijpen sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

Uhm, da's gewoon een nummertje dat bij elke nieuwe gebruiker er ééntje hoger wordt. Ooit is er begonnen met 1, daarna kwam 2 (enzovoort)

De jouwe is 29980, ffies geduld dus (en misschien wel naar bed gaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 01:51:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/29980 <--

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 01:51:
Om duidelijk te maken hoeveel users er geregd zijn en om te zien hoeveelste jij bent :)
Dus als jij als id nummer 30 hebt, dan zijn er 29 mensen eerder geregd dan jij.
Dat is niet waar, het toelaten van mensen in de HK veranderd steeds, eerst waren de mensen met 0 - 5.000 aan de beurt, nu dus 0 - 10.000, over een tijdje zal dat weer veranderen. Het is niet zo dat je nooit aan de beurt komt als je niet onder de 10.000 zit, je moet alleen even wachten.
Zie hierboven: de eerste die registreert krijgt nummer 1, de tweede nummer 2, enzovoort
Nee, je kan je id er ook niet uithalen, maar dat is ook helemaal nergens voor nodig :)

Ik hoop dat het zo duidelijk voor je is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nu begrijp ik het dank je wel voor je uitleg
dan wacht ik rustig af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 12:16:
3x OW wil niet zeggen dat je HK acces weg is voor altijd...

(hoop ik....)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op 19 April 2003 @ 00:46:
[...]

3x OW wil niet zeggen dat je HK acces weg is voor altijd...

(hoop ik....)
Wees daarin wel realistisch: als je al een HK ban had, kom je er niet meer in. Heb je 3 OW's, kun je het opzich ook wel vergeten. Beetje zelfkennis is dus vereisd.
k heb er geen hoop op iig :(

en modjes omkopen doe ik niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 01:02:
[...]

en modjes omkopen doe ik niet aan :+
Hmm ik kan wel een nieuwe videokaart gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 20:51

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Jaymz schreef op 18 April 2003 @ 01:57:
De jouwe is 29980, ffies geduld dus (en misschien wel naar bed gaan ;) )
/me wacht vol ongeduld op de eeuw waarin 30000+ de mysterieuze felbegeerde HK in mag :z
offtopic:
Het moet daar echt nog gezelliger zijn dan op café als ik het zo allemaal hoor. Maar goed, volgens mijn forumervaring is deze reactie er ook 1 met een hoog HK-gehalte.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
in een eerder topic over push msg had ik mijn mening ook al gegeven met betrekking tot de hk acces, want 1 week of 2 zijn slecht richtlijnen. En volgens mij zijn sommige mensen (waaronder ook ik) die lang moeten wachten bang dat hun hk aanvraag nooit is aan gekomen of op de een of ander manier gewist is ofzo :P. Ik wacht bijvoorbeeld ook al langer dan 2 weken denk ik, maar searchen naar je eigen aanvraag is niet mogelijk want je kunt het toch niet zien dus ook niet of die bestaat.

En een nieuwe topic openen durven de meeste mensen niet te doen aangezien dat misschien wordt "afgestraft", vandaar je niks kon vinden hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topics worden niet gewist, simple as that :)

Het enige wat je hoeft te doen is een topic openen, waarna gelijk het bestaan ervan al wordt bevestigd. Als je hem post, zie je hem gelijk staan, dus bestaat hij. Dat wij hem in sommige gevallen snel verplaatsen doet daar niks aan af. En er worden geen richtlijnen gegeven over de termijn, behalve:
de ervaring leert dat het ongeveer een week duurt. Echter zijn er in de groep 1-10.000 meer actieve users dan 1-5000 en zal het daarom wel eens heel wat langer kunnen duren voor je toegang krijgt.
En zo staat het er momenteel ook voor, in sommige gevallen duurt het "heel wat langer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zomaar een idee (ik weet niet of het al is genoemd). Is het niet leuk om af en toe bonus eindcijfers te trekken? Zoals: eindigt je user-id op xxx (random getal), dan kun je ook toegang vragen, maar alleen in een bepaalde periode. Ben je te laat, dan moet je wachten tot je 'echt' aan de beurt bent.
Verloting van hk-toegang zeg maar, met wel dezelfde toegangscontrole. Zo blijft er een soort random toegankelijkheid bestaan en maakt het het wachten van velen spannend.
Veel extra werk hoeft het niet te kosten denk ik, afhankelijk van het aantal eindcijfers.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 20 april 2003 @ 00:39:

Verloting van hk-toegang zeg maar, met wel dezelfde toegangscontrole.
Volgens mij maak je je met zoiets als serieus forum compleet belachelijk...maar ja, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
haas schreef op 20 april 2003 @ 00:39:
Zomaar een idee (ik weet niet of het al is genoemd). Is het niet leuk om af en toe bonus eindcijfers te trekken? Zoals: eindigt je user-id op xxx (random getal), dan kun je ook toegang vragen, maar alleen in een bepaalde periode. Ben je te laat, dan moet je wachten tot je 'echt' aan de beurt bent.
Verloting van hk-toegang zeg maar, met wel dezelfde toegangscontrole. Zo blijft er een soort random toegankelijkheid bestaan en maakt het het wachten van velen spannend.
Veel extra werk hoeft het niet te kosten denk ik, afhankelijk van het aantal eindcijfers.
Pfff dat zou echt stom zijn. De oudere users eerder lijkt me heel normaal, de gene die later kwamen moeten nog even wachten dan. En dan HK-xs gaan verloten... hoe zit je dat voor je? :?

Topic in MED "Wekelijkse HK-xs LOTTO Uitslag! Week 24"?
Kvind het beetje lachwekkend id, niet echt iets om serieus in overweging te nemen. Natuurlijk baal ik er ook van dat ik nog niet in de HK kan, laat in de nacht was er altijd wel iemand (zoals nu alhoewel het nu nog niet su super laat is opzich) maar we komen allemaal heus wel een keertje aan de beurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 07:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 03:21:
[...]

Volgens mij maak je je met zoiets als serieus forum compleet belachelijk...maar ja, dat is mijn mening.
En als dat idd het geval was wel, maar ik zou het totaal anders beschrijven :). Ze hadden ook kunnen zeggen van "we gooien alleen de crew en de mensen die area61" toegang erin en de rest heeft pech. Ben je binnen 3 min klaar.

Gelukkig doen ze dat niet en gaan ze niet HK toegang verloten, maar iedereen die er om vraagt bekijken en wel of geen toegang geven. Een enorm karwei en dat toont toch wel dat ze een serieus forum zijn waarbij de crew veel werk in haar users steekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is het wel ff langer wachten, heb nummer: 43224. Ik vind het wel jammer dat ik geen HK-acces meer heb, omdat ik er graag wat las op een duffe avond ter ontspanning. Naja, over een paar maandjes, kan ik weer lekker lezen :)

Het is zonde dat er zoveel users het (toen) voor andere users verpest hebben. Deze manier van toelaten vind ik wel heel goed, omdat daarmee hopelijk voorkomen wordt, dat de HK weer dichtgaat en nooit meer opengaat.

Petje af iig voor diegene die allemaal moeten screenen, lijkt me een hele klus! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 01:17:
[...]

* G33rt reikt HlpDsK een Voodoo 3 3000 in mooie doos aan :)

het enige dat ik me nog afvraag omtrent HK-xs is bij hoeveel OW's / HK bans je geweigerd word. Ik heb ooit een keer een 24uurs ban gehad (postte iets leuks in mn ctrl-v van een ander forum wat een beetje ranzige site bleek te zijn), weegt iets dergelijks zwaar mee in de bepaling tot xs of valt dit wel mee en hoef ik me dus geen zorgen te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 20-04-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 01:17:
[...]

en wat voor 1 was er in t gedachte? :+
G33rt schreef op 20 april 2003 @ 22:15:
[...]

* G33rt reikt HlpDsK een Voodoo 3 3000 in mooie doos aan :)

het enige dat ik me nog afvraag omtrent HK-xs is bij hoeveel OW's / HK bans je geweigerd word. Ik heb ooit een keer een 24uurs ban gehad (postte iets leuks in mn ctrl-v van een ander forum wat een beetje ranzige site bleek te zijn), weegt iets dergelijks zwaar mee in de bepaling tot xs of valt dit wel mee en hoef ik me dus geen zorgen te maken?
tja, ik reken iig niet meer op hk access voor de eerste 2 jaren :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 13:59

NoTimeRemains

I know

Er staat in dat je een nummer hebt (userid nummer :?) waar ken ik dat zien?

srry ik zie t al ... |:(

[ Voor 18% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-04-2003 15:34 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar stond OW ook alweer voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 10:08:
officiele waarschuwing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 10:08:
Officiele waarschuwing ;).

Oeps te laat :X

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 23-04-2003 10:27 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

larsemenneke schreef op 23 april 2003 @ 10:24:
[...]

officiele waarschuwing 8)7
Is dat hetzelfde als een pushmessage met waarschuwing?
edit:

Thanx Momania

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:58

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 14:06:
[...]

Is dat hetzelfde als een pushmessage met waarschuwing?
Nee, OW krijg je via de mail...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1