Toon posts:

@home doet het niet meer via Router (smc Barricade)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik vandaag een nieuwe PCnaam heb gekregen van @home, doet de DNS het niet meer via de router, als ik de modem op de pc aansluit krijg ik 4 dns adressen ipv de normale 2 en werkt het allemaal wel.

Nu kan ik op de clients wel een andere DNS invullen, maar dit doe ik liever niet.

Meer mensen dit probleem?

Verwijderd

nee, ik krijg nooit een andere pc naam, wel een ander ip :? maar dat mailen ze altijd netjes door >:)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Een nieuwe PC naam gekregen? Vreemd.....

==> NT

Verwijderd

Je hebt wel die nieuwe "pcnaam" ingevoerd in de router?

Verwijderd

Waarom krijg je een neiwe pc naam van @home of een nieuw Ip adres. In meer dan 2jaar dat ik abbo ben heb ik nog steeds dezelfde naam/IP

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een andere pc naam gekgen omdat ik in het Kabelnoord gebied zit, het is nu veranderd van CCxxxxxx-a naar CKxxxxxx-A, op het moment dat @home daar van start ging hadden ze nog niet bedacht een ander lettertje achter de C te zetten denk ik.

Maar ik weet inmiddels al iets meer, als ik de Firewall ENABLE dan doet internet het niet, alleen als ik de DNS servers op de Cleint invul.

Is de firewall UIT dan doet alles het wel.

Ik heb al gebeld met SMC maar die kennen het probleem niet, 't zou een bug kunnen zijn zei "ie"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 13:16:
Je hebt wel die nieuwe "pcnaam" ingevoerd in de router?
*duh* ;)

Verwijderd

reset je router anders eens en stel alles op neiuw in, dat wil nog weleens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
al stuk of uhhhhhhhhhhhhhhh 10 keer gedaan :)

+ firmware 1.20a en 1.21a allebij zelfde probleem :(

Verwijderd

Bel @home en vraag om een andere pc naam, misschien helpt dat. (weet niet of ze het doen maar toch)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ze geven niet support op routers dus als internet op mijn eigen pc werkt doen ze dat toch niet :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 14:19:
Hehe, ze geven niet support op routers dus als internet op mijn eigen pc werkt doen ze dat toch niet :)
Wat voor router heb je dan?*leen anders een andere router van een vriend ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
SMC barricade zoals in de topic naam staat :) SMC 7004VBR is dat, 't wordt ook met de minuut mooier, komt de postbode net binnen met een nieuw @home doe het zelf pakket, Compleet met weer nieuwe modem netwerkkaart etc. etc :) hahaha.. jammer dat ik weer zo eerlijk ben geweest om te bellen..
Pagina: 1