danku

't Is trouwens Korak
al. Aangenaam.
nou ik weet niet hoe jij zit te internetten maar ik zit altijd 1 metertje achter me laptop en me telefoon in me zak dus dat is geen punt
Nou bekijk je het toch vanuit de private-user kant. Dat is helemaal niet de doelgroep van deze kaart. 't Is
zakelijk, het is niet alleen om een beetje te Internetten. Het is net zo goed voor storingsmonteurs met een connectie met de database, voor voorraadbeheersing of whatever name it...
Voor een beetje thuisgebruiker maakt dat niet uit, maar je hebt dus blijkbaar echt geen zicht op de zakelijke toepassingen....
2. geen geklooi met extra apparatuur die in de buurt moet zijn (telefoon/bluetooth stick)
gezien de huidige ontwikkelingen lijkt het mij onmogelijk dat je wel een laptop bij je hebt, maar geen telefoon...
zie boven

4. altijd van stroom voorzien (telefoon niet)
Als er stroom voor je laptop is, is er ook stroom voor je telefoon toch? En daarbij, de mobieltjes van tegenwoordig houden het makkelijk 3-4 dagen uit met intensief gebruik
BT vreet wel degelijk extra veel stroom van de telefoon. Als jij veel datatransmissie doet (goh, daar is nou net deze kaart voor bedoeld

) dan is zo'n ding zo leeg. En daarbij loop je natuurlijk niet altijd met je telefoonlader op zak...
5. geen geklooi met draadloze transmissie en mogelijk bijbehorende problemen
Hmm, opzich heb je hier ook een punt, alhoewel BT opzich aardig geschikt hiervoor is.
BT is nog steeds storingsgevoeliger en minder fool-proof dan zo'n insteekkaart. En juist de gebruikers hebben die fool-proof méér nodig dan wij Tweakers.
The magic word is dus 'doelgroep'. Danku