Ik heb sinds een paar weken een vreemd probleem met XP; de nieuwste versie van messenger draait ineens niet meer [deed het wel] en als ik naar een beveiligde site wil van bv abn-amro, dan kan mijn browser de pagina niet weergeven, ook functioneert mijn computer niet meer op het netwerk. Waar kan een instellingsgfout zitten?
Heb je je security level verhoogt van IE? De problemen onstaan namelijk bij het aanspreken van de https sites.... Zie ook: XceeD in "Problemen met Internet"
p.s. staat je systeemklok wel op de juiste datum/tijd?
p.s. staat je systeemklok wel op de juiste datum/tijd?
[ Voor 19% gewijzigd door Han op 22-04-2003 12:57 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Kijk ook even naar wat je in de tussentijd allemaal geinstalleerd hebt.
Wie weet is je Register een beetje in de war. ( Sh#T Gebeurt )
WOS -> SA
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
wat zou ik in mijn register moeten zoeken / opmerken dan?Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 13:01:
Kijk ook even naar wat je in de tussentijd allemaal geinstalleerd hebt.
Heb je toevallig een brakke firewall die poort 443 blokkeert?
webOS all the way!
ik zit op een netwerk en bij alle andere computers doet hij het gewoon, mijn computer deed het ook altyd maar op de een of andere manier in een keer niet meer. Ik heb al bij internet opties beveiliging en zo gekeken maar kan daar niets vinden. Het vreemde is, de oude versie van messenger deed het wel, maar nu heb ik die geupdate en nu doet hij het weer niet....Hermanvh schreef op 03 May 2003 @ 11:15:
Heb je toevallig een brakke firewall die poort 443 blokkeert?
netscape heeft dezelfde problemen, zou het met https connecties te maken kunnen hebben; waar kan ik dat instellen?
Verwijderd
check:
1 Kabels ....
2 config scherm --> systeem --> tabblad computernaam --> je werkgroep ....
3 controleer je TCP / IP instellingen bij netwerkverbindingen.
4 Installeer IE en Netscape opnieuw
5 google zoeken naar online scanners zoals Shields-Up om te zien of je wel goed beschermd bent tegen de buitenwereld
6 Er zijn ook register Cleaners te vinden wel even in de gaten houden of het een
erkende is en niet 1 die er voor zorgt dat je alles kwijt bent
1 Kabels ....
2 config scherm --> systeem --> tabblad computernaam --> je werkgroep ....
3 controleer je TCP / IP instellingen bij netwerkverbindingen.
4 Installeer IE en Netscape opnieuw
5 google zoeken naar online scanners zoals Shields-Up om te zien of je wel goed beschermd bent tegen de buitenwereld
6 Er zijn ook register Cleaners te vinden wel even in de gaten houden of het een
erkende is en niet 1 die er voor zorgt dat je alles kwijt bent
Pagina: 1