[Outlook 2002] Mail onbezorgbaar

Pagina: 1
Acties:

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 23:30

King

War. War never changes.

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem. Op mijn werk versturen wij de mail met outlook 2002. Het e-mailen gaat gewoon goed, behalve bij één domein. Ik krijg de volgende melding als ik daar een e-mail heenstuur:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp:    Test
      Verzonden:    16-4-2003 9:32

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

xxxxx@xxxxx.nl op 16-4-2003 9:32
The destination system is currently not accepting any messages.
Please retry at a later time.  If that fails, contact your system administrator.
<gateway.xx.local #5.3.0 smtp;553 5.3.0 <xxxxx@xxxx.nl>... No such user>

De user bestaat echter wel in dat domein, want als ik vanaf mijn hotmail of quicknet adres mail dan komt de e-mail wel aan. Iemand enig idee waar dit aan ligt?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
hoe groot is die email?

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Bartjo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45
Je zou deze vraag kunnen stellen aan postmaster@xxxxx.nl

• King

King

War. War never changes.

Topicstarter
hoe groot is die email?
er staat alleen "test" in, dus niet heel groot :)
Je zou deze vraag kunnen stellen aan postmaster@xxxxx.nl
dat heb ik dus gedaan en volgens hun is er met hun mailserver niets aan de hand.
Onze systeembeheerder legt alleen het probleem weer bij hun, dus dat schiet ook niet op. Systeembeheerders hè ;)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-05 21:29

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

-zijn mailbox is vol?
-hij heeft je geblokt? (zou ik wel doen als ik alleen maar test mailtjes kreeg ;))

• Bartjo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45
SixFrags schreef op 16 April 2003 @ 10:01:
[...]

dat heb ik dus gedaan en volgens hun is er met hun mailserver niets aan de hand.
Onze systeembeheerder legt alleen het probleem weer bij hun, dus dat schiet ook niet op. Systeembeheerders hè ;)
Tja... ik ken het

Houden ze nog steeds vol dat het niet aan hun systeem ligt, als je bovenstaande testmail meelevert?
Als dat zo is, kunnen ze misschien een baan krijgen als nieuwe minister van informatie in Irak ;)

• King

King

War. War never changes.

Topicstarter
Zij (in dit geval :)) heeft mijn e-mail adres niet geblokt en haar mailbox is ook niet vol.....

Het gekke is dat ik ook niet naar hun info@ kan mailen, dus dat betekent dat ik vanaf ons bedrijf helemaal geen mail kan sturen naar haar bedrijf.....
Die gasten daar zeggen: "Jij hoeft helemaal niet te mailen met dat adres, want dat adres is van je vriend en die kan je wel mailen als je thuis bent".
Ik vind dat een domme reden, mede om het feit dat ze dit probleem ook heeft bij sommige andere adressen die wel zakelijk zijn.....

Ik zal nog eens mijn foutmelding aan haar sturen via mijn hotmail, kijken wat ze daarover te zeggen hebben. Maar zolang zij alles ontkennen en ik een n00b ben op het gebied van emailservers ben, heb ik natuurlijk geen poot om op te staan :'(
Pagina: 1