Stroom te kort door andere apparatuur?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-08 08:19

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Ik heb hier een vraagje,

Is het mogelijk dat als je op 1 hoofdstopcontact een verlengblok zet die je vol zet met weer andere apparaten die stroom trekken (zoals TV, STEREO, Force Feed back stuurtje, Tel lader, lampen ETC) en op het verlengblok van die hoofdstroom NOG een verlengblok zet en daarop je PC en je monitor zet dat je PC dan soms zonder reden REBOOT bij games? is dit mogelijk? wegens dat ik dan teveel stroom trek ofzo? of maakt dat niks uit?

Alavast bedankt!

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Verwijderd

Ja is mogelijk , maar zzal meer met een vervuilde stroom als te hoog stroomverbruik liggen lijkt me..

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Onder XP moet je automatisch herstarten bij fouten (BSOD's) uitzetten (zie FAQ), verder is het handig de tempratuur van je processor met dit weer te checken :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Admin General Chat
ja het is mogelijk. Wat gebeurt er als je je computer op eeen andere stroomgroep zet? Heb je dat al eens geprobeerd. Misschein dat het probleem dan eens opgelost is, dan is deze topic al weer 'afgehandeld'.

[ Voor 42% gewijzigd door Outerspace op 16-04-2003 09:45 ]

Wauw, een sig!

• sdomburg
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 09:40:
Ja is mogelijk , maar zzal meer met een vervuilde stroom als te hoog stroomverbruik liggen lijkt me..
Vervuilde stroom? Ja natuurlijk, d'r lopen allemaal protonen tegen m'n electronen in |:(

oftewel: wat bedoel je???
Maurice schreef op 16 April 2003 @ 09:42:
maar bang dat het voltage van je processor iets afwijkt ofzo? (forumkeuze O-) )
Met een processor, mobo en geheugen heb je bijna een compleet systeem, daarom dit forum natuurlijk ;)

[ Voor 39% gewijzigd door sdomburg op 16-04-2003 09:43 ]

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
maar bang dat het voltage van je processor iets afwijkt ofzo? (forumkeuze O-) )

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
sdomburg schreef op 16 April 2003 @ 09:40:
Onder XP moet je automatisch herstarten bij fouten (BSOD's) uitzetten (zie FAQ), verder is het handig de tempratuur van je processor met dit weer te checken :)
Heb ik al gedaan, dan reboot me PC niet dan krijg ik BLAUW beeld en kan ik verder nix doen behalve... jawel reset! :(

• sdomburg
DukeN schreef op 16 april 2003 @ 09:42:
[...]

Heb ik al gedaan, dan reboot me PC niet dan krijg ik BLAUW beeld en kan ik verder nix doen behalve... jawel reset! :(
Dan si het dus duidelijk niet de stroom. Wat staat er op het blauwe scherm? fout veroorzaakt in *****? Zo ja, wat staat er bij die sterretjes :)

Verwijderd

een beetje verlengsnoer oid heb 2,5mm kabels dus kan makkelijk 16 ampere trekken over relatief korte afstand ( toch? ) daarboven hoort je zekering er al uit te knallen :)

tip: meet op div plaatsen in je probleem gebied eens met een voltmeter je netspanning ;)

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
OUTerspace schreef op 16 april 2003 @ 09:40:
ja het is mogelijk. Wat gebeurt er als je je computer op eeen andere stroomgroep zet?
Dat ga ik vanavond nakijken! :-) maar ik wou gewoon weten of dat het probleem zou kunnen zijn. :D

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
sdomburg schreef op 16 April 2003 @ 09:43:
[...]

Dan si het dus duidelijk niet de stroom. Wat staat er op het blauwe scherm? fout veroorzaakt in *****? Zo ja, wat staat er bij die sterretjes :)
noppes... alleen een BLAUW scherm.. wel een ander soort blauw als the bleu screen of death BTW :-)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nee, dit zou zeker niet het probleem kunnen zijn. Als je teveel stroom zou trekken, dan zou je zekering eruit knallen, sim-pel :)

Wat betreft jouw rebootprobleem, check eens de sticky/FAQ:
Dit graag lezen eer je een topic opent (1e posting is van belang)
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

/basic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.