Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Outerspace op 16-04-2003 09:45 ]
Wauw, een sig!
Vervuilde stroom? Ja natuurlijk, d'r lopen allemaal protonen tegen m'n electronen inVerwijderd schreef op 16 april 2003 @ 09:40:
Ja is mogelijk , maar zzal meer met een vervuilde stroom als te hoog stroomverbruik liggen lijkt me..
oftewel: wat bedoel je???
Met een processor, mobo en geheugen heb je bijna een compleet systeem, daarom dit forum natuurlijkMaurice schreef op 16 April 2003 @ 09:42:
maar bang dat het voltage van je processor iets afwijkt ofzo? (forumkeuze)
[ Voor 39% gewijzigd door sdomburg op 16-04-2003 09:43 ]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Heb ik al gedaan, dan reboot me PC niet dan krijg ik BLAUW beeld en kan ik verder nix doen behalve... jawel reset!sdomburg schreef op 16 April 2003 @ 09:40:
Onder XP moet je automatisch herstarten bij fouten (BSOD's) uitzetten (zie FAQ), verder is het handig de tempratuur van je processor met dit weer te checken
Dan si het dus duidelijk niet de stroom. Wat staat er op het blauwe scherm? fout veroorzaakt in *****? Zo ja, wat staat er bij die sterretjesDukeN schreef op 16 april 2003 @ 09:42:
[...]
Heb ik al gedaan, dan reboot me PC niet dan krijg ik BLAUW beeld en kan ik verder nix doen behalve... jawel reset!
Verwijderd
tip: meet op div plaatsen in je probleem gebied eens met een voltmeter je netspanning
Dat ga ik vanavond nakijken! :-) maar ik wou gewoon weten of dat het probleem zou kunnen zijn.OUTerspace schreef op 16 april 2003 @ 09:40:
ja het is mogelijk. Wat gebeurt er als je je computer op eeen andere stroomgroep zet?
noppes... alleen een BLAUW scherm.. wel een ander soort blauw als the bleu screen of death BTW :-)sdomburg schreef op 16 April 2003 @ 09:43:
[...]
Dan si het dus duidelijk niet de stroom. Wat staat er op het blauwe scherm? fout veroorzaakt in *****? Zo ja, wat staat er bij die sterretjes
Wat betreft jouw rebootprobleem, check eens de sticky/FAQ:
Dit graag lezen eer je een topic opent (1e posting is van belang)
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
/basic
Dit topic is gesloten.
![]()