Openbare mappen offline beschikbaar in Outlook 2000

Pagina: 1
Acties:

• gjaa
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 13:47
Wij hebben Exchange 5.5 en als client Outlook 2000. We werken met openbare mappen en één daarvan is een een adressenboek. Dit adressenboek wil ik offline beschikbaar hebben. Als ik (binnen Outlook) via extra synchroniseren kijk dan is deze map (het betreffende adressen boek) niet beschikbaar.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,
Gerard

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eens naar de properties van de betreffende map en dan met name naar de instellingen voor het synchroniseren. Is deze zowel bij het online als offline werken beschikbaar gemaakt?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• gjaa
Ik heb even gekeken maar het tabblad synchronistatie ontbreekt bij mijn adressenboek

Groetjes,
Gerard

Verwijderd

Je kan bij: extra > instellingen voor verzenden en ontvangen >> daar kan je ergens groepen definieren die je ofline wilt hebben, je kunt dan gewoon vinkjes zetten voor de mappen die je wil synchroniseren.

• gjaa
Ik heb gekeken maar ik kan op die manier geen enkele openbare map selecteren. Moet er iets op de exchange server ingesteld worden?

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
De openbare mappen kan je offline beschikbaar krijgen door:
- de map naar je favorieten folder onder openbare mappen te slepen (moet je overigens wel onder view - folder list aanvinken)
- daarna heb je een tabje voor synchronisatie.

• gjaa
Dit werkt geweldig, hartstikke bedankt.

Groetjes,
Gerard
Pagina: 1