[ADSL] 1 Aansluiting - 2x verbinding ?

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:23
Ik heb nu een ADSL - ISDN pakket van mxstream icm xs4all, nu kan ik van een kennis een modem overnemen maar zou het nu mogelijk zijn om 2x een adsl verbinding te maken ?

Je zou gewoon een verloop/splitter tussen de ISDN splitter en de ADSL modem kunnen zetten, ik ben al eens tegelijk met ISDN en ADSL met dezelfde account/username online geweest bij xs4all, dat lijkt ook geen probleem

Bij kabelmodems is het wel mogelijk om meerdere te gebruiken op 1 huisadres, heeft 1 van jullie een idee of dit ook mogelijk xou kunnen zijn met ADSL ?

• cooper_s1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

cooper_s1

MINI's rule

Ik denk van niet, want dan zou je met bijvoorbeeld 4 modems een enorme bandbreedte kunnen
gebruiken (4 keer 1024 kbit = 4096 kbit voor de prijs van 1024kbit).
Zou wel gaaf zijn als dat kon.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee, is niet mogelijk. :)

Heel kort antwoord, maar de uitleg is makkelijk.
Er gaat 1 lijn naar de DSLAM en daar kan je ook maar 1 verbinding over openen.

Mocht je een specifiek antwoord willen, dan raad ik aan om het volgende artikel eens door te lezen. http://www.vreer.net/adsl/index.html

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Twee ADSL-verbindingen opzetten op 1 fysieke lijn gaat absoluut nooit werken, aangezien beide verbindingen in dat geval hetzelfde frequentiegebied moeten delen, en in de ADSL-specificatie is daar geen rekening mee gehouden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:23
intoxicated schreef op 16 april 2003 @ 08:59:
Twee ADSL-verbindingen opzetten op 1 fysieke lijn gaat absoluut nooit werken, aangezien beide verbindingen in dat geval hetzelfde frequentiegebied moeten delen, en in de ADSL-specificatie is daar geen rekening mee gehouden.
Bij kabel modems wel dan ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Renkie schreef op 16 april 2003 @ 09:01:
[...]

Kabel is een heel ander systeem dan Adsl, dat kan je totaal niet met elkaar vergelijken.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 16 April 2003 @ 09:49:
[...]

Kabel is een heel ander systeem dan Adsl, dat kan je totaal niet met elkaar vergelijken.
zou leuk zijn 2 x com21 van @home >:) echt officieel dowenn met 1mB/s >:)
(doet ik nu ook wel omdat die lieve meuk bij @home op tilt is >:) )

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:56
Renkie schreef op 16 april 2003 @ 09:01:
[...]

dat is idd appels met peren vergelijk, maar theoretisch zou het naar mijn idee wel kunnen, maar het kan niet omdat je COM21 dmv zijn mac adres zich registreert op de HCX (ofzoiets) en als jij een illi com21 modem hebt zal die zich nooit kunnen aanmelden op de HCX.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Pagina: 1