[pricewatch] Kleine textupdate?

Pagina: 1
Acties:

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 11:25

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
De Tweakers.net Pricewatch is een overzicht van de laagste prijzen in Nederland en omringende landen. De lijst wordt door bezoekers en hardware shops onderhouden. Er kan daarom niet gegarandeerd worden dat de prijzen juist zijn. Op dit moment bestaat de database uit 23.633 producten met in totaal 67.286 prijsopgaven.

Mocht je ergens lagere prijzen hebben gevonden dan hier staan vermeld, dan kun je deze zelf toevoegen.
Lijkt me duidelijk...

Zo klopt die text zowiezo niet helemaal meer...

http://www.tweakers.net/pricewatch

[ Voor 23% gewijzigd door decramy op 16-04-2003 08:47 ]

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

Rival24

I'll Be Back

Is dat fout dan? Of heb je liever dat er staat "ingelogde bezoekers" ?

offtopic:
Een link uit je sig werkt ook niet meer ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Rival24 op 16-04-2003 08:49 ]

• decramy

decramy

Topicstarter
Quote van plan: Nieuwe categorie-indeling Pricewatch
Een wijziging die sommigen minder leuk zullen vinden is het feit dat het toevoegen van nieuwe producten aan de Pricewatch vanaf heden niet meer mogelijk is. Het toevoegen van producten door bezoekers leverde teveel zooi op in de database. Dagelijks werd een groot aantal producten toegevoegd die zich al in de database bevonden of in een verkeerde categorie werden geplaatst. Ook werden veel producten voorzien van een naam die niet consistent was met onze richtlijnen. Het opruimen van die rommel begon steeds meer tijd te kosten. Shops met een Pricewatch Manager-abonnement kunnen wel producten toevoegen.
offtopic:
tweak.to/upload... ja, zal er naar kijken

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Toevoegen van producten kan niet meer, prijzen veranderen of toevoegen nog wel.

Professioneel Hyves-weigeraar

• decramy

decramy

Topicstarter
toch vind ik dat je hier de indruk geeft dat ik als bezoeker ook producten kan toevoegen...

Zet dan gewoon onder dat stukkie text dat Toevoegen van producten niet meer kan, prijzen veranderen of toevoegen nog wel.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

toch vind ik dat je hier de indruk geeft dat ik als bezoeker ook producten kan toevoegen...
Wat is er niet duidelijk aan:
De Tweakers.net Pricewatch is een overzicht van de laagste prijzen in Nederland en omringende landen.
Mocht je ergens lagere prijzen hebben gevonden dan hier staan vermeld, dan kun je deze zelf toevoegen.
Er blijkt op geen enkele manier uit die tekst dat een bezoeker producten kan toevoegen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1