We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
dit is dezelfde naaierij als de geforce4 mx ja...
de fx5200 is nou niet echt dat je zegt een eeeh topkaart
ik zou voor de Geforce 4 gaan
de fx5200 is nou niet echt dat je zegt een eeeh topkaart
ik zou voor de Geforce 4 gaan
Check deze review 

De FX5200 is dus een soort GeForce FX MXBy contrast, we were more pleased by the FX 5200 Ultra. With respect to performance, the card can hold its own quite well against the Radeon 9000 PRO/ 9200. As a DirectX 9 card, it is already superior to the others on paper, and it also offers multi-sampling FSAA and relatively fast anisotropic filtering. Because of ATi's driver problems, it wasn't possible to make direct comparisons with the 9000/ 9200 series, which still use the slow SuperSampling, but from past experiences with the 9000/ 8500 FSAA test, it can be concluded that the FX 5200 Ultra should be the better performer here. The gains compared to the GeForce4 MX440-8x are quite clear as well. In the entry-level segment, the FX 5200 Ultra is therefore a good choice. It's not certain, however, as to whether the moderate performance of the card really allows the DirectX 9 features in games to be used. Tests with modern games such as Splinter Cell or Aquanox 2 (internal tests with DX 9 Beta Patch) show that the card is actually too slow for this.
edit:
Zie ook Geforce FX voor maar 145,-!!!
Zie ook Geforce FX voor maar 145,-!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 16-04-2003 08:50 ]
Ik denk dat als je voor de snelheid wilt gaan moet je voor de geforce 4 ti 4200 gaan, maar als je voor de features wilt gaan moet je denk ik de GeforceFx 5200 nemen
Heb je ook al eens gedacht aan een ati radeon? Misschien is dat nog wel een betere keuze voor je
Tjsa, maar een radeon van dezelfde snelheid en features kost wel een tikkeltje meer. Tenminste, de laatste keer dat ik keek.....ik zie wel een Hercules 3D Prophet 9000 128MB (Radeon 9000) staan voor dezelfde prijs maar bij Ati ben ik even de tel kwijt hoe het zit met de snelheid....
Misschien dat ik toch wel voor de kaart ga vanwege de features. Voor de Geforce4 tel je toch nog meer neer. Een snelle kijk op pricewatch verteld me dat rond deze prijs alleen Geforce4 MXjes zijn en dan is deze toch beter.
Heb nu al een 1 1/2 jaart een GF2MX400 en ik ben er eigenlijk best tevreden mee.......
Misschien dat ik toch wel voor de kaart ga vanwege de features. Voor de Geforce4 tel je toch nog meer neer. Een snelle kijk op pricewatch verteld me dat rond deze prijs alleen Geforce4 MXjes zijn en dan is deze toch beter.
Heb nu al een 1 1/2 jaart een GF2MX400 en ik ben er eigenlijk best tevreden mee.......
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Verwijderd
Bekijk gewoon even wat reviews
Je kan er vrij makkelijk zelf even achter komen.... check http://www.google.nl/sear...=nl&q=geforce+5200+review maar eens
En prijzen kun je melden via de pricewatch op de frontpage
Je kan er vrij makkelijk zelf even achter komen.... check http://www.google.nl/sear...=nl&q=geforce+5200+review maar eens
En prijzen kun je melden via de pricewatch op de frontpage
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()