Slecht beeld in Counterstrike

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Hoi,

Ik heb net m'n pc opnieuw moeten installeren :'( Maar nu blijkt dat ik echt super slecht beeld heb als ik Counterstrike speel. Ik heb een Asus GF4 Ti4200 en heb de laatste nieuwe Nvidia drivers gedownload (43.45) en ik draai het spel onder Windows XP.

Als ik in HL de video mode op Software zet dan is het echt een slechte beeldkwaliteit. Staat het daarintegen op Open GL dan is het stukken beter, maar dan loopt het spel vast als ik uit een game wil gaan :?

Kan iemand me hiermee verder helpen?

Moet de videomode op OpenGL staan of op Software
Zijn er evenuteel andere drivers die ik kan proberen om mooier beeld te krijgen?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:23

Rival24

I'll Be Back

OpenGL is de beste modus. Ik denk dat je het beste je moederborddrivers (via of intel dinges) en het spel even opnieuw kunt installeren. Of je moet ermee kunnen leren leven dat een spel op het eind even vastloopt.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
OpenGL, omdat dan de 3D functionaliteiten van je videokaart worden gebruikt. Als je op software rendering werkt, moet je CPU naast zijn andere taken ook nog eens alles gaan renderen, en software rendering ziet er inderdaad niet echt mooi uit :)

• RedC
Ok dan laat ik hem maar op OpenGL staan, maar het is toch niet normaal dat het spel vastloopt als ik eruit ga? Ik heb het al een keertje opnieuw geinstalleerd maar dat blijkt niet te helpen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
RedC schreef op 16 April 2003 @ 08:50:
Ok dan laat ik hem maar op OpenGL staan, maar het is toch niet normaal dat het spel vastloopt als ik eruit ga? Ik heb het al een keertje opnieuw geinstalleerd maar dat blijkt niet te helpen.
Bij CS is dat helaas wel normaal. Als je minder kans op een vastloper wilt hebben moet je via de console het spel stoppen. Dus met ~ je console oproepen en dan 'quit' intikken :)

The devil is in the details.

• RedC
ok thnx voor de raad!

Toch bizar dat als ik het spel speel op een Dell GX150 op mn werk (PIII 1Ghz) met super standaard beeldschermkaartje dat het spel dan eigelijk nooit vastloopt :?

[ Voor 80% gewijzigd door RedC op 16-04-2003 09:20 ]

Pagina: 1