Toon posts:

Nokia 6610: bellergroepen werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe 6610 heeft een minnetje: bellergroepen doen het niet. Ik heb mijn thuisnummer in een bellergroep met eigen beltoon gestopt, zoals in de manual wordt uitgelegd. Als ik echter door het thuisnummer gebeld wordt, krijg ik de standaard beltoon, ipv de bellergroep toon... :/

Iemand een idee hoe dit kan?/ hoe dit te verhelpen is? THX!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

welke software versie heb je ?

Verwijderd

staat wel nummer herkenning aan op die thuis telefoon bedoel stuurt de thuis telefoon zijn nummer mee

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kijk even of het telefoonnummer toevallig twee keer opgeslagen is. Dan kan hij niet kiezen en gaat hij voor de standaard.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb versie 4.18 en via Google ben ik erachter dat ik niet de enige ben (=bekende bug?). Ook las ik dat het mogelijk is dat dan de schermverlichting ook niet wordt ingeschakeld bij een inkomende gesprek van een lid van die bellersgroep, wanneer een andere beltoon dan de standaard is gekozen voor de bellergroep. Goed onhandig in het donker! 8)7

Als ik door thuis wordt gebeld dan zie ik thuis telefoonnummer in de display van de 6610; de naam en groepstitel staan er niet bij en het groepslogo wordt niet afgebeeld. Als ik voor een bellergroep een andere beltoon kies dan de standaard beltoon dan wordt deze niet gebruikt.

Verwijderd

Nokia 6610 vs. 7210 deel II

er zijn dus meer mensen met dat probleem :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb de simkaart vanuit mijn 8850 overgenomen in die 6610, daar had ik at mensen in groepen staan, die blijken wel gewoon te werken (als mijn vriendin belt, zie je hartjes :D). maar nieuwe groepen werken niet.. gewoon beltoon aan een persoon koppelen (kon bij 3310 al dacht ik, 6610 neem ik aan toch ook).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

KarreMania schreef op 17 April 2003 @ 01:07:
[...]
gewoon beltoon aan een persoon koppelen (kon bij 3310 al dacht ik, 6610 neem ik aan toch ook).
Beltoon aan 1 bepaald persoon binden kan bij de 6610 (en 7210) dus niet :/
Beetje raar idd aangezien die functie er al zo lang op zit, maar goed, de bellergroepen werken op mijn 6610 (Firmarwe v4.18) wel gewoon.

Oh ja, dit ook nog:
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 14:03:
[...]
Als ik door thuis wordt gebeld dan zie ik thuis telefoonnummer in de display van de 6610; de naam en groepstitel staan er niet bij en het groepslogo wordt niet afgebeeld. Als ik voor een bellergroep een andere beltoon kies dan de standaard beltoon dan wordt deze niet gebruikt.
Als je alleen het tel nummer (en niet de naam) ziet van iemand die je 100% zeker in je adresboek hebt staan dan staat ie er (bijna) gegarandeerd dubbel in. Nokia's weten dan niet welke entry ze moeten kiezen en laten dan gewoon het tel. nummer zien.

[ Voor 48% gewijzigd door Ook op 17-04-2003 12:42 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1